ایرانسل امروز در حاشیه نشست خبری به مناسبت 18 سالگی‌اش، محصولات و خدمات جدیدی را هم معرفی کرد. از جمله این خدمات، «سرویس اعتباری ایرانسل» بود.

مشترکین ایرانسل با استفاده از این سرویس می‌توانند محصولات و خدمات ایرانسلی و غیرایرانسلی را به صورت اعتباری و اقساط خریداری کنند. البته کاربران پیش از استفاده از این سرویس اعتبارسنجی می‌شوند.

به گفته ایرانسل، سرویس اعتباری برای اولین بار در حوزه اپراتوری، این امکان را برای مشترکان فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات ایرانسلی و غیرایرانسلی را به صورت اعتباری و اقساط، بدون بهره و ضامن خریداری کنند.

میزان اعتبار تخصیص یافته، به رفتار ایرانسلی و رتبه اعتباری بانکی مشترک بستگی دارد. در فاز نخست، این امکان وجود دارد که از این اعتبار برای خرید سرویس فیبرنوری در 12 قسط استفاده شود. در فازهای بعدی، امکان خرید بسته، شارژ، آهنگ پیشواز، اشتراک لنز و خرید از فروشگاه‌های منتخب نیز فراهم خواهد شد.

ایرانسل در این رویداد همچنین با رونمایی از دو مودم جدید سرویس 5G FWA خود را معرفی کرد. اینترنت ثابت بی‌سیم در بستر شبکه 5G که راه حلی برای دستیابی به سرعتی قابل مقایسه با فیبر نوری بدون نیاز به کابل‌کشی گسترده عنوان شده است. این شرکت همچنین طرحی برای تعویض مودم‌های قدیمی با مودم‌های 5G و استفاده از طرح اعتباری ایرانسل برای استفاده از این سرویس جدید نیز برنامه‌هایی دارد.

پلتفرم یکپارچه نمایش خانگی ایرانسل‌من، راهکار دیگر رونمایی شده توسط ایرانسل در این مراسم بود. سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری، ظرفیت خود را در اختیار شبکه نمایش خانگی قرار داده است.

ایرانسل همچنین از سرویس جدید پیشواز تصویری در همین مراسم رونمایی کرد.



source

توسط wikiche.com