بازی Crimson Desert انحصاری پلی استیشن 5 نخواهد بود. بر اساس اطلاعات جدید از یک جلسه سرمایه گذار در ماه سپتامبر، مشخص شد که سونی تلاش کرده است تا توسعه دهنده Pearl Abyss را متقاعد کند تا این بازی اکشن ماجراجویی را به طور انحصاری برای PS5 توسعه دهد.

با این توافق، مانند بسیاری از موارد دیگر، سونی سازنده را ملزم می‌کرد که Crimson Desert برای مدت محدودی بر روی Xbox منتشر نشود. با این حال، Pearl Abyss گفت که آنها تصمیم گرفتند خودشان بازی را منتشر کنند و رو به جلو حرکت کنند زیرا فکر می‌کنند که انتشار بازی توسط خود شرکت بسیار سودآور خواهد بود.

طبق گزارشات سونی علاوه بر تلاش برای آوردن این بازی به صورت انحصاری برای PS5، از Crimson Desert تعریف و تمجید زیادی کرده است. از نظر داستان و فضاسازی، آن را با بازی موفق Ghost of Tsushima مقایسه کرده‌ است.

علیرغم اینکه هیچ پلتفرمی برای انتشار بازی تایید نشده است، این خبر تقریبا تضمین می‌کند که بازی در زمان عرضه برای PS5 ،Xbox و PC در دسترس خواهد بود. همچنین هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما انتظار می‌رود این بازی در سه ماهه دوم سال 2025 منتشر شود. اطلاعات بیشتر باید در چند ماه آینده اعلام شود.

source

توسط wikiche.com