شرایط فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. بزرگترین خودروساز ایران، بخشنامه فروش لونا GRE و بستیون FAW را منتشر کرد.

ایران خودرو در طرح فروش پیشین محصولات خود غیراز خودروهای ساخت خود نظیر خودروهای داخلی  مونتاژی‌های خانواده «هایما» برای اولین بار دو خودرو برقی به نام‌های لونا GRE و بستیون FAW را نیز عرضه کرد. این دو خودرو از جمله وارداتی‌های ایران خودرو محسوب می‌شوند که برای اولین بار در سامانه یکپارچه خودروهای برقی به فروش گذاشته شدند.

راهنمای خرید تکراتو

حال پس از گذشت مدتی از عرضه محصولات جدید ایران خودرو، شرایط فروش فوری با موعد تحویل حداکثر 45 روزه این دو خودرو اعلام شده است. از شرایط فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو مهر ۱۴۰۳ می‌توان به تحویل 15 روزه لونا GRE اشاره کرد که بهترین مزیت برای خریداران محسوب می‌شود. جزئیات خبر را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

طرح فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو مهر ۱۴۰۳

ایران خودرو در اطلاعیه ثبت‌نام این دو محصول گفته است که متقاضیان از روز سه‌شنبه، 1 آبان 1403 می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز فروش مراجعه کنند. ثب‌نام رأس ساعت 10 صبح آغاز شده و احتمالاً تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

طرح فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو مهر ۱۴۰۳

شرایط ثبت‌نام خودروهای برقی ایران خودرو

در پایین به صورت شفاف شرایط و ملزومات ثبت‌نام را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. قیمت لونا GRE: معادل 1 میلیاردو 164 میلیون و 705 هزار تومان
  2. موعد تحویل لونا GRE: حداکثر 15 روز کاری
  3. قیمت بستیون FAW: معادل 1 میلیاردو 197 میلیون و 705 هزار تومان
  4. موعد تحویل بستیون FAW: حداکثر 45 روز کاری
  5. رنگ عرضه شده هردو خودرو: سفید
  6. روز و ساعت ثبت‌نام: سه‌شنبه، 1 آبان 1403 رأس ساعت 10 صبح

طرح فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو مهر ۱۴۰۳

مشخصات فنی و آپشن‌های لونا GRE

خودروی برقی لونا GRE از یک موتور الکتریکی قدرتمند بهره می‌برد که توان بالایی برای رانندگی درون‌شهری ارائه می‌دهد. این خودرو با باتری‌های پرظرفیت طراحی شده که مسافت قابل‌توجهی را پوشش می‌دهد. از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به سیستم‌های ایمنی پیشرفته مانند ترمز کمکی اضطراری، استارت دکمه‌ای، و کابین جادار با امکانات رفاهی کامل اشاره کرد​.

طرح فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو مهر ۱۴۰۳

مشخصات فنی و آپشن‌های بستیون FAW

بستیون FAW با یک موتور الکتریکی قدرتمند که توانایی تولید قدرت مناسب را دارد، می‌تواند مسافت‌های طولانی را با یک بار شارژ طی کند. سیستم تعلیق بهینه و فرمان‌پذیری دقیق از ویژگی‌های رانندگی نرم آن هستند. همچنین، بستیون FAW دارای امکانات ایمنی پیشرفته مانند سیستم‌های ترمز خودکار و هشدار تصادف است، که آن را برای استفاده شهری و بین شهری بسیار مناسب کرده است.

طرح فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو مهر ۱۴۰۳

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش خودروهای برقی ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط wikiche.com