نسخه گلوبال پوکو M7 پرو 5G در یکی از سایت‌های صدور گواهینامه ظاهر شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که به عرضه میان‌رده جدید پوکو نزدیک شده‌ایم.

به گزارش gizmochina، پوکو بر روی میان‌رده جدیدی از سری M خود کار می‌کند. نسخه گلوبال پوکو M7 پرو 5G به‌تازگی در وب‌سایت پلتفرم صدور گواهینامه‌ی SDPPI اندونزی دیده شده است. آنطور که مشخص است به عرضه جهانی میان‌رده جدید پوکو نزدیک شده‌ایم.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات احتمالی نسخه گلوبال پوکو M7 پرو 5G

البته این اولین باری نیست که گوشی جدید پوکو در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ دیده می‌شود. این گوشی هوشمند اکنون با شماره مدل 2409FPCC4G، در سایت صدور گواهینامه‌ی اندونزی به نمایش درآمده است. حرف G موجود در شماره مدل خبر از عرضه جهانی آن می‌دهد.

نسخه گلوبال پوکو M7 پرو 5G بزودی عرضه می‌شود

متسفانه این وب‌سایت فقط نام گوشی هوشمند را تایید کرده و هیچ اطلاعات دیگری را در اختیار کاربران قرار نداده است. خوشبختانه وب‌سایت FCC چندی پیش در تاریخ سپتامبر 2024 (شهریور و مهر 1403)، برخی از مشخصات نسخه گلوبال پوکو M7 پرو 5G را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این منبع، گوشی جدید پوکو قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از NFC، بلوتوث، وای‌فای و باندهای 5G NR را با خود به همراه دارد. سیستم دوربین دوگانه‌ این گوشی در یک جزیره دوربین مستطیلی شکل جای داده شده است. تصاویر منتشر شده، پنل پشتی دو رنگ این گوشی هوشمند را در رنگ سبز مرمری نشان می‌دهند.

میان‌رده جدید پوکو در واقع به‌عنوان جانشینی برای پوکو M6 Pro 5G که در سال 2023 معرفی شد، روانه بازار می‌شود. البته ممکن است گوشی جدید پوکو  نسخه‌ی ضعیف‌تری از ردمی نوت 14 5G باشد؛ در این صورت کاربران با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و نمایشگر AMOLED با وضوح 1.5K مواجه خواهند شد.

تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی 6100 پلاس، رابط کاربری سفارشی HyperOS مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید و حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از جمله مشخصاتی است که انتظار می‌رود این گوشی هوشمند، ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com