نزدیک به یک هفته است که گوگل به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را برای دستگاه‌های پیکسل ارائه کرده است. اندروید ۱۵ جدید چندین ارتقا را نسبت به نسخه قبلی به ارمغان آورده است. با این حال، اگر پیکسل ۶ دارید، بهتر است که فعلاً از نصب به‌روزرسانی خودداری کنید. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ باعث می‌شود تا دستگاه‌های پیکسل به طور غیرمنتظره‌ای دچار اختلال شوند که آن‌ها را غیر قابل استفاده می‌کند.

سری پیکسل ۶ پس از به‌روزرسانی اندروید با مشکلاتی مواجه شده‌اند. سال گذشته، به‌روزرسانی اندروید ۱۴ نیز فضای ذخیره‌سازی برخی از کاربران را قفل کرد و در اوایل سال جاری میلادی نیز بازنشانی‌های کارخانه‌ای یا همان فکتوری ریست باعث شد که بسیاری از دستگاه‌های پیکسل ۶ پاسخگو نباشند. با این حال، این بار به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ مشکلات شدیدتری ایجاد کرده و برخی از کاربران را با دستگاه‌های کاملا خراب شده مواجه کرده است.

کاربران در وب سایت ردیت گزارش دادند که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ به طور غیرمنتظره‌ای دستگاه‌های پیکسل ۶ آن‌ها را خراب می‌کند. تاکنون، دو کاربر به طور خاص به این اشاره کردند که وقتی ویژگی Private Space را فعال می‌کنند، گوشی‌هایشان خراب می‌شود. یک کاربر نیز بیان کرده که وقتی برنامه را در Private Space باز کرده، دستگاهش خراب شده است و این در حالی است که کاربر دیگری بیان کرده که دستگاهش حین استفاده عادی و با وجود اینکه باتری کافی داشت، ناگهان خاموش شده است.

هر دو کاربر پیکسل ۶ بیان کردند که گوشی آن‌ها کاملا خراب شده است و روش‌های عیب یابی معمولی مانند نگه داشتن دکمه خاموش و روشن یا کاهش صدا یا اتصال به رایانه هیچ نتیجه‌ای نداشته است. در ابتدا، به نظر می‌رسید که نمایه‌های کاربر ممکن است مشکل داشته باشند، مشابه آنچه که در اندروید ۱۴ اتفاق افتاده بود چراکه Private Space به‌عنوان یک نمایه کاربر جدید عمل می‌کند. با این حال، علاوه بر این‌ها، کاربران دیگری نیز گزارش دادند که دستگاه‌های پیکسل ۶ آن‌ها به طور تصادفی و پس از به‌روزرسانی دچار مشکل شده و در حال حاضر علت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

از آنجا که برخی از دستگاه‌های پیکسل ۶ با اندروید ۱۵ به مشکل خوردند، پس بهتر است که برای به‌روزرسانی دستگاه‌های پیکسل ۶ خود مدتی را صبر کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. علاوه بر این، این یک اتفاق مجزا نیست و به نظر می‌رسد که دستگاه‌های گوگل به طور کلی با اندروید ۱۵ مشکل دارند. چندی پیش بود که کاربران گوشی پیکسل ۸ پرو مشکلات مربوط به حرکت به عقب را گزارش دادند.

منبع androidpolice

source

توسط wikiche.com