گوشی شیائومی ۱۵ اولترا قرار است در ماه فوریه رونمایی شود و حالا تصاویر این محصول پرچمدار با طراحی عجیب دوربین‌های آن فاش شده است.

البته دو گوشی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو نیز در اواخر ماه جاری معرفی می‌شوند؛ اگرچه جزیره دوربین‌های پرچمدار شیائومی همچنان شبیه به مدل‌های اولترا می‌باشد اما همانطور که مشاهده می‌کنید، چیدمان آن‌ها در این جزیره نامتقارن است. به گفته منبعی که این تصاویر را منتشر کرده، دوربین تکی در بالای جزیره یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ISOCELL HP9 سامسونگ است که از قدرت ۲۰۰ مگاپیکسل و زوم ۴.۳ برابری بهره می‌برد.

شیائومی 15 اولترا

در ردیف پایینی جزیره دوربین شیائومی ۱۵ اولترا می‌توانیم سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتو دو برابری با قدرت ۵۰ مگاپیکسل را مشاهده کنیم. علاوه‌بر این، گوشی نام‌برده به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز مجهز شده‌اند. از سوی دیگر گفته می‌شود که پرچمدار شیائومی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO OLED با چهار لبه خمیده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود.

شیائومی ۱۵ اولترا همچنین به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت، یک باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی و بی‌سیم ۸۰ واتی مجهز شده است. شیائومی احتمالا پرچمدار آینده خود را از روز اول با رابط کاربری HyperOS 2.0 برپایه اندروید ۱۵ روانه بازار خواهد کرد.

source

توسط wikiche.com