طرفداران «Wicked»، آماده باشید تا تجربه‌ای “جادویی در اُز” را تجربه کنید. رویداد سینمایی شگفت‌انگیز جدید یونیورسال پیکچرز به نام «Wicked» که بر اساس موزیکال محبوب برادوی ساخته شده و داستان ناگفته‌ای از جادوگران اُز را روایت می‌کند، در فصل تعطیلات امسال در سینماها اکران می‌شود و لکسوس در این مسیر همراه است. امروز، لکسوس با فیلم «Wicked» از یونیورسال همکاری کرده و یک کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه را با تبلیغ سفارشی ۳۰ ثانیه‌ای شامل خودروی ۲۰۲۴ لکسوس TX ارائه می‌دهد.

در این تبلیغ تلویزیونی سفارشی – که سینتیا اریوو، بازیگر برنده جوایز، در نقش الفابا و آریانا گرانده، ستاره جهانی در نقش گلینا حضور دارند – لکسوس TX به همراه صحنه‌های هیجان‌انگیزی از فیلم به نمایش درمی‌آید. این اکشن با آهنگ نمادین فیلم به نام «Defying Gravity» همراه است که از طریق رابط لکسوس در خودرو پخش می‌شود. این تبلیغ با شعار الهام‌گرفته از «Wicked» لکسوس به پایان می‌رسد: «تجربه‌ای جادویی در اُز».

«به عنوان شریک افتخارآمیز یونیورسال در فیلم «Wicked»، لکسوس به جذب مخاطبان کمک می‌کند تا جادوی قدرتمند و تحول‌آفرین این فیلم را در فصل تعطیلات امسال تجربه کنند»، گفت سینتیا تن‌هاوس، معاون بازاریابی لکسوس. «با ارائه لوکس‌ترین سه‌ردیف، فناوری نوآورانه و فضای بار کافی برای جاروهای اضافی، لکسوس TX وسیله‌ای عالی برای مسافران است، هرجا که جاده آنها را ببرد».

این تبلیغ سفارشی سرآغازی برای کمپین بازاریابی ۳۶۰ درجه‌ای است که در طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها نمایش داده خواهد شد، از جمله بازاریابی در محل فروش نمایندگی‌ها، محتوای مشترک در شبکه‌های اجتماعی و حمایت مالی از افتتاحیه فیلم. این تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای در هولو، یوتیوب و شبکه‌های سنتی از ۲۱ اکتبر تا ۶ دسامبر ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

فیلم «Wicked» که توسط کارگردان برجسته، جان ام. چو، ساخته شده و میشل یئو، برنده اسکار، جاناتان بیلی، ماریسا بود، اتان اسلیتر و جف گلدبلوم، آیکون فرهنگ عامه، در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، در تاریخ جمعه، ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ در سینماها اکران خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره لکسوس TX، به www.lexus.com/tx و اتاق خبر لکسوس مراجعه کنید.

درباره فیلم «Wicked» از یونیورسال پیکچرز یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین موزیکال‌های صحنه‌ای، «Wicked» در این فصل تعطیلات به عنوان یک رویداد سینمایی بزرگ و تعریف‌کننده نسل به پرده سینما می‌آید.

این فیلم که توسط جان ام. چو، کارگردان برجسته (آسیایی‌های ثروتمند دیوانه، در ارتفاعات)، کارگردانی شده، اولین بخش از یک جشن فرهنگی دو قسمتی است. «Wicked: قسمت دوم» قرار است در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۵ در سینماها اکران شود.

فیلم «Wicked»، داستان ناگفته جادوگران اُز است و سینتیا اریوو، برنده جایزه امی، گرمی و تونی و نامزد جایزه اسکار در نقش الفابا، زنی جوان که به خاطر پوست سبز غیرعادی‌اش مورد سوءتفاهم قرار می‌گیرد و هنوز قدرت واقعی خود را کشف نکرده است، و آریانا گرانده، هنرمند چندپلاتینی و ستاره جهانی در نقش گلینا، زنی جوان و محبوب که با امتیازات و جاه‌طلبی‌هایش درخشیده، اما هنوز قلب واقعی خود را پیدا نکرده است، به ایفای نقش می‌پردازند. ماجراجویی‌های فوق‌العاده آنها در اُز سرانجام آن‌ها را به سرنوشت‌شان به عنوان گلینا، جادوگر خوب، و جادوگر شریر غرب خواهد رساند.

در این فیلم، میشل یئو، برنده اسکار در نقش مادام موریبل، رئیس دانشگاه شیذ؛ جاناتان بیلی، برنده جایزه اولیویه و نامزد امی (بریجرتون، مسافران همسفر) در نقش فییرو، شاهزاده‌ای بی‌پروا و بی‌خیال؛ اتان اسلیتر، نامزد جایزه تونی (موزیکال باب‌اسفنجی، فوسی/وردون) در نقش بوک، یک دانشجوی خیرخواه مانچکین؛ ماریسا بود در اولین نقش‌آفرینی سینمایی‌اش در نقش نسا‌رز، خواهر محبوب الفابا؛ و جف گلدبلوم، آیکون فرهنگ عامه در نقش جادوگر افسانه‌ای اُز بازی می‌کنند.

شخصیت‌های فیلم شامل فانی و شن‌شن، دو هم‌پیمان مکار گلینا هستند که به ترتیب توسط بوئن یانگ، نامزد امی (برنامه زنده شنبه شب) و برانوین جیمز بازی می‌شوند؛ شخصیتی جدید که برای این فیلم خلق شده به نام خانم کادل، با بازی کیالا ستل، نامزد تونی (بزرگ‌ترین شومن) و صدای دکتر دیل‌اموند با بازی پیتر دینکلیج، برنده چهار جایزه امی (بازی تاج و تخت).

«Wicked» توسط مارک پلت، تهیه‌کننده فیلم‌های برجسته (لالا لند، پری دریایی کوچک) و دیوید استون، تهیه‌کننده برنده چندین جایزه تونی (کیمبرلی اکیمبو، نرمال بعدی) تولید شده است. این دو با همکاری یکدیگر موزیکال «Wicked» را نیز به صحنه برده‌اند. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم شامل استفان شوارتز، دیوید نیکسی، جرد لوباف، وینی هولزمان و دانا فاکس هستند.

«Wicked» بر اساس موزیکال صحنه‌ای با موسیقی و ترانه‌های استفان شوارتز، آهنگساز و ترانه‌سرای برنده جایزه گرمی و اسکار، و کتاب وینی هولزمان، که از رمان پرفروش گریگوری مگوایر اقتباس شده، ساخته شده است. فیلمنامه توسط وینی هولزمان و دانا فاکس نوشته شده است و موسیقی فیلم توسط جان پاول و استفان شوارتز ساخته شده است.

source

توسط wikiche.com