بازی Black Myth Wukong که توسط استودیوی Game Science توسعه یافته و به عنوان یکی از بازی‌های محبوب سال 2024 شناخته شده است، در اوایل سال جاری میلادی برای ایکس‌ باکس منتشر نشد. این بازی در ابتدا اعلام شد که در کنار نسخه‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌ استیشن 5 در آگوست عرضه خواهد شد، اما در ماه ژوئن استودیو اعلام کرد که نسخه ایکس‌ باکس به طور همزمان منتشر نخواهد شد. این خبر باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران ایکس‌ باکس شد، اما به نظر می‌رسد که این انتشار مورد انتظار برای ایکس‌ باکس در نهایت نزدیک است.

 

زمان انتشار بازی Black Myth Wukong برای ایکس‌ باکس

 

طرفداران با دقت متوجه شده‌اند که یک لیست از بازی Black Myth Wukong در سایت ESRB بروز شده که نشان می‌دهد نسخه‌های ایکس‌ باکس سری X|S در کنار نسخه‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 که قبلاً منتشر شده‌اند، قرار دارند.

در مورد دلیل تأخیر ناگهانی این بازی، استودیوی Game Science در ماه ژوئن اعلام کرد که این تأخیر به دلیل مشکلات بهینه‌ سازی در ایکس‌ باکس سری X|S است. با این حال، مایکروسافت همچنان به بیانیه‌ای پایبند بوده که نمی‌تواند در مورد توافقات انجام‌ شده با شرکای خود بر روی پلتفرم‌های دیگر اظهار نظر کند، که این موضوع به نوعی دلیل دیگر برای عدم عرضه همزمان بر روی ایکس‌ باکس اشاره می‌کند.

این شرکت همچنین بطور کامل این شایعه را که “محدودیت‌های پلتفرم ایکس‌ باکس” باعث این تأخیر شده‌اند، رد کرده است. با وجود شایعات بسیار، هیچ‌ کدام از طرفین، حتی سونی، بطور رسمی دلیل مشخصی در این باره ارائه نکرده‌اند.

تا کنون، بازی Black Myth: Wukong توانسته است در دو هفته اول انتشار خود بیش از 18 میلیون نسخه بفروشد. توسعه‌ دهنده هنوز اطلاعات دقیقی در مورد میزان فروش بین نسخه‌های رایانه‌های شخصی (از طریق Steam و Epic Games Store) و پلی‌ استیشن 5 منتشر نکرده است. با این حال، به لطف امکانات Steam که تعداد بازیکنان را به اشتراک می‌گذارد، دیده شد که در زمان عرضه بازی، تعداد زیادی از بازیکنان بر روی این پلتفرم به بازی پیوستند. این بازی حتی رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان برای یک بازی تک‌ نفره در Steam را شکست.

در حالی که به نظر می‌رسد نسخه ایکس‌ باکس سری X|S بازی Black Myth: Wukong بزودی عرضه شود، با توجه به رتبه‌ بندی ESRB، به خاطر داشته باشید که انتشار آن ممکن است چند ماه دیگر طول بکشد. Game Science همچنین تأیید کرده که در حال کار بر روی یک بسته‌ی الحاقی است، اما متأسفانه تاکنون جزئیاتی در مورد این تجربه‌ی جدید ارائه نشده است.

source

توسط wikiche.com