شیائومی 15 با تراشه اسنپدراگون 8 الیت  رویت شد. به نظر می‌رسد شیائومی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از سری جدید پرچمدار خود یعنی شیائومی 15 است و حالا دستگاهی از این سری در بنچمارک گیک‌ینچ ظاهر شده است.

شیائومی 15 با تراشه اسنپدراگون 8 الیت

این دستگاه که به نظر می رسد نسخه استاندارد شیائومی 15 با شماره مدل 24129PN74C باشد، احتمالا به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت مجهز خواهد شد که شرکت کوالکام دیروز از آن رونمایی کرد.

در بنچمارک گیک‌ینچ ، این تراشه در تست تک هسته‌ای امتیاز 3180 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 10058 را کسب کرده است. این عملکرد، پیشرفت قابل‌توجهی را نسبت به نسل قبلی شیائومی 14 نشان می‌دهد که به ترتیب امتیازهای 2100 و 6700 را کسب کرده بود.

شیائومی 15 با تراشه اسنپدراگون 8 الیت

نتایج بنچمارک همچنین نشان می‌دهد که شیائومی 15 به 16 گیگابایت رم مجهز خواهد بود و از ابتدا با سیستم‌عامل اندروید 15 کار خواهد کرد. این مشخصات با انتظارات ما از پرچم‌دارانی که در اواخر سال 2024 عرضه می‌شوند مطابقت دارد.

طبق شایعات، سری شیائومی 15 شامل سه مدل خواهد بود: شیائومی 15 استاندارد، نسخه پرو و مدل اولترا. در حالی که ممکن است نسخه اولترا سال آینده میلادی عرضه شود، مدل‌های استاندارد و پرو احتمالا اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که از جدیدترین و قدرتمندترین تراشه اسنپدراگون کوالکام بهره‌ می‌برند.

البته در بازارهای جهانی ممکن است تنها شاهد عرضه شیائومی 15 و 15 اولترا باشیم، چراکه شیائومی سال گذشته تنها نسل قبلی این گوشی‌ها را در بازارهای جهانی عرضه کرده بود.

علاوه بر این، اطلاعات فاش شده از وب‌سایت 3C نشان می‌دهد که هم شیائومی 15 و هم شیائومی 15 پرو از فناوری شارژ سریع سیمی 90 واتی با استفاده از آداپتورهای MDY-14-EC پشتیبانی خواهند کرد که مشابه نسل قبلی است.

شیائومی هنوز هیچ جزئیاتی درباره سری شیائومی 15 خود تایید نکرده است. بنابراین بهتر است تا زمان معرفی رسمی آن، این اطلاعات را با احتیاط نگاه کنیم.

source

توسط wikiche.com