ریلمی GT 7 Pro قرار است با تراشه اسنپدراگون 8 الیت  در بازارهای جهانی عرضه شود. ریلمی یکی از اولین سازندگان گوشی‌های هوشمند است که از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت کوالکام در گوشی پرچمدار آینده خود، GT 7 پرو، استفاده خواهد کرد.

این گوشی قرار است در ماه جاری میلادی در بازار چین رونمایی شود. ریلمی تایید کرده است که GT 7 پرو در ماه نوامبر به صورت جهانی عرضه خواهد شد و بدین ترتیب، اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 8 الیت در سطح جهانی بهره می‌برد.

عرضه جهانی ریلمی GT 7 Pro با تراشه اسنپدراگون 8 الیت

این دستگاه در بیش از 10 بازار به طور همزمان عرضه خواهد شد که شامل بازارهای مهمی مانند هند، اروپا (ایتالیا و اسپانیا) و جنوب شرقی آسیا (مالزی و تایلند) می‌شود.

مشخصه اصلی GT 7 پرو، بدون‌شک تراشه اسنپدراگون 8 الیت است. این تراشه که به‌تازگی رونمایی شده، دارای پیکربندی هشت هسته‌ای بوده و دو هسته قدرتمند آن به فرکانس بسیار بالای 4.32 گیگاهرتز می‌رسند. این تراشه که با استفاده از فرآیند 3 نانومتری ساخته شده است، نویدبخش بهبود قابل‌توجهی در عملکرد و بهره‌وری است. نتایج اخیر نشان می‌دهد که این تراشه حتی از امتیاز 3 میلیون در بنچمارک AnTuTu نیز فراتر رفته است.

طبق شایعات، ریلمی GT 7 پرو از یک نمایشگر سفارشی از سامسونگ بهره خواهد برد که وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت. همچنین GT 7 پرو ممکن است اولین گوشی ریلمی باشد که به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر مجهز شده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی دارای گواهینامه IP68/69 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار باشد.

طبق تصاویر منتشر شده، طراحی ماژول دوربین ریلمی GT 7 پرو نسبت به نسل قبلی تغییر کرده و به جای طراحی گرد، از طراحی مربعی استفاده شده است.

این گوشی احتمالا به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX906 سونی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی IMX882 با بزرگنمایی 3 برابری مجهز خواهد بود. همچنین، یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته GT 7 پرو، باتری غول‌پیکر 6500 میلی‌آمپرساعتی آن است که از فناوری سیلیکون کربن بهره می‌برد و انتظار می‌رود از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی کند.

source

توسط wikiche.com