شرکت وان پلاس پیش از رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس ۱۳ ویدیویی آنباکسینگ آن را به اشتراک گذاشته است.

وان پلاس ۱۳ قرار است به صورت رسمی در تاریخ ۳۱ اکتبر مصادف با ۱۰ آبان در چین رونمایی شود. پیش از این، تصاویر منتسب به این گوشی به بیروز درز کرده بود و اکنون خود این شرکت یک ویدیوی آنباکسینگ رسمی از این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. این حرکت از سوی وان پلاس قطعاً یک کمپین تبلیغاتی غیرمتعارف محسوب می‌شود، با این وجود ممشاهده خود گوشی و بسته‌بندی آن پیش از عرضه رسمی به خودی خود رضایت بخش است.

از آنجایی که عرضه ۳۱ اکتبر فقط مختص بازار چین خواهد بود، ازینرو ویدیو به زبان چینی منتشر شده است. نسخه چینی این گوشی با سیستم عامل ColorOS و نسخه جهانی با OxygenOS عرضه خواهد شد.

همانطور که مشاهده می‌کنید همچنان شاهد جعبه قرمز در مدل جدید هستیم. صفحه نمایش گوشی صاف بوده و تمامی حاشیه‌های نیز بسیار باریک و به ظاهر متقارن به نظر می‌رسند. جزیره دوربین گوشی نیز شباهت زیادی به نمونه قبلی خود دارد، با این تفاوت که دیگر شاهد اتصال فلزی با قاب نیستیم و مکان لوگوی Hasselblad نیز جابجا شده است.

لازم به ذکر است گوشی وان پلاس ۱۳ مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون ۸ الیت بوده و دارای حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی می‌باشد. علاوه بر این، این گوشی به احتمال زیاد از طریق قاب‌های مغناطیسی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کند.

source

توسط wikiche.com