با توجه به این که گیمر‌های عزیز کشورمون با توجه به هزینه بالای بازی ها نسبت به ارزش پولی کشورمان توانایی خرید بازی‌های اورجینال را به سختی دارند و شاید به علت هزینه بالای بازی ‌ها مجبور به انجام نسخه کرکی بازی شوند ما یک سری بازی رایگان در این مقاله قرار دادیم تا شما با محبوب‌ترین بازی های آنلاین آشنا شوید.

بازی رایگان استیمبازی های رایگان استیم

خوشبختانه در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها تصمیم به ارائه بازی های رایگان گرفتند تا بتوانند بازیکنان را مجذوب خود کنند.

همانطور که می‌دانید استیم شامل بسیاری از بازی های رایگان محبوب است البته در تمام بازی‌ها یک سری امکانات را به صورت پولی ارائه می شود که شما برای دسترسی به آن امکانات نیاز به پرداخت هزینه هایی دارید مثل کلید TF2 که در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد..نگران نباشید شما بدون این امکانات هم می توانید به راحتی به انجام بازی بپردازید.

 

 

Free to play games are available to download for free and can be played without a subscription or a credit card. Your Steam wallet allows you to purchase

items and content in-game to customize your gameplay if supported by the specific game

بازی رایگان استیم چیست؟

بازی های رایگان به صورت کاملا مجانی برای شما بدون هیچ پرداختی در استیم وجود دارند و شما می توانید با استفاده از کیف پول استیم آیتم ها درون بازی ها را تهیه کنید.

5 تا از بازی های رایگان استیم

  1. warzone
  2. War Thunder
  3. team fortress 2
  4. dota 2
  5. CS2

 

اگر بخواهیم این لیست را کامل کنیم شاید باید بالای 100 عنوان بازی رایگان مختلف را نام ببریم که در این مبحث نمی گنجد.پس لیست 5 تا از محبوب ترین بازی های رایگان استیم را برای شما قرار دادیم.

 

شاید برای شما سوال شده باشد که خب ما که دسترسی به نسخه ها کرکی بازی ‌ها داریم چرا باید به دنبال بازی‌هایی باشیم که شرکت‌ها به صورت رایگان ارائه می کنند؟

در پاسخ به این سوال باید توضیح دهیم ،بله ما دسترسی به نسخه ها کرکی را به صورت رایگان داریم ولی افرادی که تجربه بازی‌های اورجینال دارند می دانند که لذت این بازی‌ها زمین تا آسمان فرق می‌کند.یکی از مهمترین ویژگی ها امکان آنلاین بازی کردن با دوستان خود یا دسترسی به آپدیت بازی ها می باشد که مشکلات بازی را حل می کند و امکانات عالی در دسترس قرار می دهد.

 

البته شما به راحتی می تونید با سرچ در پلتفرم استیم بازی ها رو مشاهده کنید و حتی تریلر بازی های رایگان را نگاه کنید و ببنید کدام بازی برای شما جذاب است .ما در اینجا 5 تا بازی رایگان محبوب را به شما معرفی می‌کنیم.

1- بازی Call of Duty: Warzone

بازی رایگان وارزون

 

اولین بازی در لیست بازی های رایگان استیم رو از شرکت اکتیوژن با بازی کالاف دیوتی وارزون معرفی می کنیم یک بازی بی نظیر در سبک بتل رویال است. نکته خوب این است که با توجه به استقبال گیمر ها از دنیای بازی‌های رایگان و بتل رویال کالاف دیوتی هم سعی کرده از این قافله جا نماند و نسخه بتل رویال بازی خود را برای کاربران ایجاد کرده است.

 

بازی کالاف دیوتی در نسخه های مختلفی ارائه شده است که توسط موتور گرافیکی آی‌دبلیو ساخته شده است که هر کسی که این بازی را انجام داده باشد را مجذوب خود کرده است و اما نسخه رایگان آن که به صورت بتل رویال ارائه شده است توانسته در مدت کوتاهی جای خود را در بین بازیکنان بدست بیاورد .

 

این بازی که در مود اصلی به صورت بتل رویال است به این صورت است که شما در یک مپ بسیار بزرگ در تیم های خود(تیم ها نهایتا 4 نفر می باشند)  با تیم‌های دیگر به رقابت می پردازید و تیمی که بتواند تا پایان بازی دوام بیاورد و تیم های دیگر را از بین ببرد برنده بازی می شود.

 

شما در این بازی در یک مپ بزرگ به همراه بیش از 100 نفر بازیکن به رقابت می پردازید این بازی نسل 9 امی با توجه سرور های قدرتمند خود توانسته بازی روان و رقابت جذابی را برای شما فراهم کند

 

البته لازم به ذکر است که بدانید کالاف دیوتی وارزون تنها در نسخه استیم موجود نیست و شما می توانید این بازی را در کامپیوتر و کنسول و موبایل تجربه کنید.

نکته جالب این است شما که کاربران کنسول و کامپیوتر در یک سرور با هم به رقابت می‌پردازند.

2-War Thunder

سبک این بازی بسیار جالب است در  این بازی که شما می توانید در بازی با تانک و هواپیما به جنگ با دشمن خود در زمان جنگ جهانی دوم بروید که تجربه فوق العاده از حضور در میادین جنگی را داشته باشید.

در این بازی شما با گرافیک فوق العاده ای در گیر نیست و به نظرم گرافیک بازی بسیار جذاب نیست ولی نکته جالب این است که با این شرایط توانسه بسیاری بازیکنان را مجذوب خود کند.

3- بازی تیم فورست 2

 

این بازی که از شرکت والو است در بین کاربران دارای طرفداران زیادی است. که توانسته با ارائه آپدیت های رایگان و اضافه شدن مود ها نقشه ها و سایر موارد پلیرهای بسیار زیادی را برای خود جلب کند.

 

در این بازی هر یک از شخصیت‌هایی که در بازی انتخاب می کنید دارای ویژگی های خاصی هستند که این شخصیت ها دارای 9 کلاس شخصیتی است که به بهترین شکل ممکن طرایحی شده است

 

گیم پلی بازی رایگان تیم فورست مانند دیگر بازی های شوتر اول شخص است و تجربه بازی حدودا چیزی شبیه کانتر استریک را تجربه می کنید  با این تفاوت که هر شخصیت دارای ویژگی هایی خاصی است پس شما باید تیم خود را بر اساس این ویژگی ها مدیریت کنید و بهترین ترکیب را برای تیم خود بچینید.برای آیتم های بازی نیاز به پول ندارید و بسیاری از آیتم های بازی را به صورت رایگان، داخل خود بازی به شما جایزه می دهد ولی بسیار از کاربران اقدام به تهیه آیتم های بازی مثل کلید tf2 و تیکت و بک پک این بازی می کنند.

4-بازی دوتا 2

بازی دوتا 2

 

اگر این بازی را نکرده اید باشید اسم این بازی را شنیده اید بازی که ابتدا تنها یک مود در warcraft 3 بود ولی بعد از استقبال بی نظیر گیمر ها استیم، تصمیم به توسعه اون گرفت و نسخه دوتا2 متولد شد.

بازی دوتا2 که به صورت استراتیژیک است به این صورت است که شما یک هیرو از بین هیرو های بازی انتخاب می کندی و با هم تیمی ها‌‎‌ی خود به جنگ تیم حریف می روی و با استفاده از آیتم ها و جادوهایی که با لول گرفتن هیرو خود به دست میارید باید دشمنان خود را نابود کنید و تاور های آن ها از بین ببرید تیمی که بتواند تاور ایشنت حریف را نابود کند برنده بازی است. خیلی از پلیر ها اعتقاد دارند که این بازی سخت ترین بازی کامپیوتری تاریخ است.

 

البته نگران نباشید استیم فکر همه جا رو کرده است و با رنک‌بندی ها و آموزش هایی که قرار داده فرصت یادگیری و خوب شدن در بازی رایگان دوتا 2 را به شما عزیزان می دهد و به راحتی می توانید این بازی را فرا بگیرید.

 

نکته جالب این بازی این است که این بازی از ابتدا به صورت رایگان ارائه شد ولی با این حال یکی از پول ساز ترین بازی های شرکت والو است حتما می پرسید که چرا با توجه به آیتم‌های داخل بازی مثل دوتا پلاس که تنها کافی است یک بار از آن استفاده کنید تا بببیند چه امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما در زمان بازی می گذارد و چقدر لذت بازی کردن را برای شما زیاد می کند.بازی رایگان دوتا ، شاید بیشترین تعداد پلیر آنلاین در لیست بازی‌های رایگانی که در این مقاله را گفتیم داشته باشد.

 

5- بازی CS2

 

کانتر استرایک ۲ جدیدترین عضو مجموعه بازی های کانتر می باشد که به تازگی به طور رسمی معرفی شد.  بازی پیشرفت چشم گیری رو در این نسخه دارد و با استفاده از موتور source 2  گیم پلی چشم نوازی در counter strike 2 در انتظار شماست.این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبل توسط کمپانی والو و نرم افزار استیم پشتیبانی و ساخته شده است.

 

کانتر یک بازی تیراندازی اول شخص مولتی پلیر می باشد از نظر بسیاری از کاربران بهترین بازی اول شخص شوتر تاریخ می باشد.

 

دقت داشته باشید جذابیت این بازی به صورت آنلاین است که شما بعد از تجربه آن ممکن است ساعت‌های طولانی مشغول به انجام این بازی باشید .

 

در قسمت آنلاین این بازی شامل مود‌های بسیار زیادی مثل متچ ،دث متچ،پابلیک و … می باشد که هر کدام از این ها باویژگی های خود توانستن جای خود را در بین بازیکنان باز کنند.

 

از نظر من کانتر استرایک ۲ نسبت به نسخه های قبلی تغییرات خوب و مثبت زیادی داره کیفیت صدا بهتر شده سایه ها فوق العاده شدن بهبود های گرافیکی رو شاهد هستیم دقت تیر اندازی بیشتر شده و بازی بسیار واقعی تر به نظر می‌رسد. همچنین یکی از اصلی ت

 

تمام بازی‌هایی که در بالا برای شما توضیح دادیم بازی های رایگان استیم هستند و شما به راحتی می توانید از تجربه آنلاین بازی کردن آن ها لذت ببرید.

البته وقتی شما بازی CS2 را رایگان بازی کنید دسترسی به قسمت پرایم را به شما نمی دهد که با این ویژگی می توانید از چیتر های بیشتری در امان باشید.

نحوه دریافت بازی های رایگان استیم

برای این کار شما باید یک اکانت در وبسایت استیم بسازید پس از ساخت اکانت لانچر این بازی را دانلود کنید و اقدام به انجام بازی کنید در ادامه به طور جامع به شما نحوه دریافت بازی ها را توضیح می دهیم با توجه به آسانی ساخت اکانت و نصب برنامه استیم و نیاز به مقاله استیم جداگانه برای این مورد در اینجا نمی توانیم این مورد را توضیح دهیم و فرض را بر این می گیریم که شما این موارد را به طور کامل بلد هستید.

برای گرفتن بازی بعد از نصب پلتفرم استیم و ورود بر روی اکانت استیم خود وارد قسمت STORE شوید و در آنجا روی سرچ اسم بازی خود را وارد کنید و از لیست نمایان شده بازی رایگان خود را انتخاب کنید.

فروشگاه استیم

 

پس از ورود به صفحه بازی، روی play game کلیک کنید از شما می خواد بازی را نصب کنید بعد از تنظیم کردن اطلاعات نصب رو install بزنید بازی شروع به نصب شدن می کند و بعد از اتمام دانلود و نصب به راحتی می توانید بازی را پلی دهید. به همین راحتی می‌توانید از بازی های اورجینال رایگان استیم لذت ببرید.

فعال سازی بازی رایگان استیم

 

 

salb-techna

 

source

توسط wikiche.com