اگر از برنامه‌های آفیس مایکروسافت مثل ورد، پاورپوینت یا اکسل در دستگاه‌های ساخت اپل مانند مک، آیفون یا آیپد استفاده می‌کنید، تاکنون نمی‌توانستید با یک دستگاه روی فایلی کار کنید و سپس ادامه آن را در دستگاه دیگری دنبال کنید. امروز، مایکروسافت اعلام کرد که قابلیت “Handoff” اپل را برای برنامه‌های ورد، اکسل و پاورپوینت در دستگاه‌های مک، آیفون و آیپد خود اضافه کرده است.

 

افزودن قابلیت Handoff به ورد، اکسل و پاورپوینت در دستگاه‌های اپل

 

در پستی در وبلاگ “Microsoft 365 Insider”، این شرکت اعلام کرد:

Handoff یک ویژگی اپل است که به شما امکان می‌دهد بدون مشکل به کار روی محتوای خود در حین جابجایی از یک دستگاه اپل به دستگاه دیگر ادامه دهید. برای مثال، اگر در حال کار بر روی یک ارائه پاورپوینت در آیفون خود هستید و می‌خواهید به مک خود منتقل شوید، با Handoff تنها با چند کلیک می‌توانید این کار را انجام دهید.

این پست وبلاگ توضیح می‌دهد که این ویژگی برای هر کسی که از برنامه‌های آفیس روی دستگاه‌های پشتیبانی‌ شده با همان حساب کاربری Apple ID استفاده می‌کند، فعال است. همچنین هر سندی که می‌خواهید بین مک، آیفون و آیپد ویرایش کنید، باید در فضای ابری، مانند OneDrive یا SharePoint، ذخیره شده باشد.

اگر این شرایط برای شما وجود دارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از برنامه‌های ورد، اکسل یا پاورپوینت را در یکی از دستگاه‌های اپل پشتیبانی‌ شده خود اجرا کنید و سندی را در برنامه باز کنید. سپس مک، آیفون یا آیپد خود را به دستگاهی که می‌خواهید در آن ادامه دهید، نزدیک کنید.

باید Dock را در مک یا آیپد، یا سوئیچر برنامه‌ها را در آیفون خود ببینید. سپس می‌توانید با کلیک یا ضربه روی برنامه انتخاب‌ شده، همان فایل را در دستگاه دیگر باز کنید و به کار خود ادامه دهید.

ویژگی Handoff برای برنامه‌های ورد، پاورپوینت و اکسل در دستگاه‌های اپل اکنون در نسخه iOS 2.89 (بیلد 24090210) یا بالاتر و برای مک در نسخه 16.89 (بیلد 24091630) یا بالاتر در دسترس است. مایکروسافت اشاره کرده است که این ویژگی در اپل واچ در دسترس نیست.

source

توسط wikiche.com