فرصت محدود فروش پاییزی پژو 207 اتوماتیک با موتور جدید برای متقاضیان سامانه یکپارچه فراهم شد. این افراد لازم است به سایت ایران خودرو مراجعه و وجه خودرو را پرداخت کنند.

ایران خودرو از امروز دو برنامه پیش‌فروش محصولاتش برای منتخبین سامانه یکپارچه را آغاز کرد. ساعتی پیش فرصت ویژه ثبت‌نام دنا پلاس اتوماتیک با موعد خرداد 1404 به اطلاعتان رساندیم و حالا نوبت به پژو 207 اتوماتیک رسیده است.

راهنمای خرید تکراتو

متقاضیان پژو 207 اتوماتیک معمولی می‌توانند از شرایط دریافت 207 اتوماتیک با موتور TU5P استفاده کرده و این خودر جذاب پرفروش را با واریز وجه علی‌الحساب در اختیار داشته باشند. مهلت ثبت‌نام و واریز وجه فقط 10 روز و تعداد خودرو محدود است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، ادامه مطلب را دنبال کنید.

فرصت محدود فروش پاییزی پژو 207 اتوماتیک با موتور جدید

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان اولویت‌بندی شده توسط وزارت صمت که در اولویت تابستان 1403 قرار داشتند، رساند که متقاضیان سامانه یکپارچه می‌توانند برای واریز وجه علی‌الحساب 207 اتوماتیک به سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

متقاضیان توجه داشته باشند که مهلت ثبت‌نام از امروز پنجشنبه، 3 آبان لغایت یکشنبه، 13 آبان 1403 (10 روز) است و این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

قیمت علی‌الحساب 207 اتوماتیک 294 میلیون و 693 میلیون و 600 هزار تومان است. پس واریز این مبلغ متقاضی می‌تواند خودرو خود را در خرداد 1404 تحویل بگیرد. اما نکته مهم اینجاست که مابقی بهای خودرو به نرخ روز تحویل با خریدار محاسبه می‎شود؛ پس امکان افزایش قیمت کارخانه 207 اتوماتیک تا آن زمان بسیار زیاد است.

فرصت محدود فروش پاییزی پژو 207 اتوماتیک با موتور جدید

مشخصات فنی و آپشن‌های پژو 207 اتوماتیک TU5P

پژو 207 اتوماتیک TU5P با موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر، قدرتی معادل 113 اسب‌بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر تولید می‌کند. این خودرو به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز است. از امکانات آن می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، نمایشگر لمسی با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، دوربین و سنسور پارک عقب، و کروز کنترل اشاره کرد. همچنین، سیستم ترمز ABS و EBD ایمنی بیشتری را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک با موتور TU5P چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

source

توسط wikiche.com