مایکروسافت از یک هدفون بی‌سیم  ایکس باکس جدید رونمایی کرده است. نسخه بهبودیافته هدست بی‌سیم ایکس باکس که در سال 2021 عرضه شده بود، با ویژگی‌های ارتقا یافته به بازار آمده است.

هدفون بی‌سیم جدید ایکس باکس

این هدست که جایگزین مدل قبلی خود شده، علاوه بر حفظ امکانات نسخه قبلی، به فناوری صدای فراگیر دالبی اتموس، عمر باتری تا 20 ساعت، میکروفونی با قابلیت حذف نویز پیشرفته و حالت قطع خودکار صدا و طراحی تماما مشکی مجهز شده است.

همانطور که قبلا شایعه شده بود، قیمت این هدفون بی‌سیم ایکس باکس جدید 109.99 دلار / 99.99 پوند تعیین شده که نسبت به مدل قبلی 10 دلار / 10 پوند / 10 یورو گران‌تر است.

مایکروسافت در گذشته از مدل‌های جدید کنسول‌های ایکس باکس سری X/S رونمایی کرد. این مدل‌ها شامل یک کنسول ایکس باکس سری X یک ترابایتی تمام دیجیتال به رنگ سفید، یک ایکس باکس سری S یک ترابایتی به رنگ سفید و یک ایکس باکس سری X دو ترابایتی به رنگ مشکی با درایو دیسک می‌شوند.

همچنین، مایکروسافت به‌تازگی کنترلر بی‌سیم ایکس باکس نسخه ویژه Ghost Cipher را عرضه کرده است. این کنترلر با قیمت 69.99 دلار / 64.99 پوند، دارای طراحی شفاف خاکستری برای نمایش اجزای داخلی، دسته‌های پلاستیکی در پشت و دکمه‌های جهت‌نما و ماشه‌های فلزی برنزی است.

مایکروسافت همچنین بازی‌های جدیدی را به سرویس گیم پس اضافه کرده است که شامل عناوین مشهوری مانند کال آف دیوتی: بلک آپس 6، کال آف دیوتی: مدرن وارفر 3، وارزون، استارکرفت: ریمستر و استارکرفت 2: کمپین کالکشن می‌شود.

 

منبع

videogameschronicle



source

توسط wikiche.com