تصاویر ایسوس راگ فون 9 پرو

در حالی که زمان زیادی تا معرفی رسمی نسل جدید گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone نمانده، تصاویر متعددی از ایسوس راگ فون 9 پرو لو رفت.

ایسوس به‌تازگی اعلام کرد که سری گوشی های موبایل راگ فون 9 (ROG Phone 9) را در تاریخ 19 نوامبر مصادف با 29 آبان با اسنپدراگون 8 الیت، جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام، به بازار معرفی می‌کند. با این‌که این شرکت جزئیات بیشتری را درباره نسخه‌های مختلف راگ فون 9 به اشتراک نگذاشت، به‌تازگی تصاویری از طراحی نسخه پرو این گوشی گیمینگ به بیرون درز پیدا کرد.

تصاویر ایسوس راگ فون 9 پرو

رندرهای ایسوس راگ فون 9 پرو یک پانچ هول در مرکز نمایشگر، سه دوربین در پنل پشتی و نوشته Republic of Gamers زیر قسمت دوربین را نشان می‌دهند. این گوشی بدنه فلزی با فریم تخت دارد و در فریم راستی آن دکمه‌های خاموش/روشن و تنظیم صدا قرار گرفته‌اند.

آیتم AeroActive Cooler X ایسوس راگ فون 9 پرو

در برخی از تصاویر همچنین می‌توان وسیله جانبی AeroActive Cooler X را روی این گوشی جدید ایسوس مشاهده کرد. با وجود این، مشخص نیست که تصاویر مذکور متعلق به نسخه‌ای ارتقا یافته از این گوشی هستند یا خیر. در هر صورت، طی هفته‌های آتی جزئیات بیشتری درباره محصول جدید ایسوس به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:

ایسوس گوشی گیمینگ

source

توسط wikiche.com