اخیراً مایکروسافت چند ویژگی جدید به اپلیکیشن New Outlook برای ویندوز اضافه کرده است تا آن را در حالت آفلاین، بدون نیاز به اتصال به اینترنت، کاربردی‌تر کند. این شرکت اعلام کرد که هماهنگ‌ سازی (Sync) ایمیل در حالت آفلاین بهبود یافته است و تأیید کرد که این اپلیکیشن در حالت آفلاین قابل راه‌ اندازی خواهد بود.

بهبودهای حالت آفلاین تنها ویژگی جدید New Outlook نیستند. به نظر می‌رسد مایکروسافت متوجه شده که کاربران هنوز به اندازه کافی از این اپلیکیشن جدید راضی نیستند و همچنان ترجیح می‌دهند از نسخه کلاسیک Outlook استفاده کنند.

 

پشتیبانی Outlook جدید از حساب‌های شخصی غیر مایکروسافتی

 

بنابراین، مایکروسافت تغییر بزرگی دیگری در این اپلیکیشن ایجاد کرده است. بزودی پشتیبانی از حساب‌های شخصی غیر مایکروسافتی به New Outlook اضافه خواهد شد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا از اشتراک‌های Microsoft 365 (Office 365) و Copilot Pro که به ایمیل شخصی‌شان مرتبط کرده‌اند، در اپلیکیشن New Outlook برای ویندوز استفاده کنند.

 

مایکروسافت اعلام کرده که روند ارائه این ویژگی از اواسط نوامبر آغاز خواهد شد و عرضه عمومی آن تا اواسط دسامبر ۲۰۲۴ و تکمیل آن تا اواسط ژانویه ۲۰۲۵ انجام خواهد شد.

 

در یک پست در مرکز پیامرسانی Microsoft 365، این شرکت توضیح داده که این تغییر جدید چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. به گفته مایکروسافت:

بزودی: پشتیبانی از اضافه کردن نوع جدیدی از حساب شخصی مایکروسافت به اپلیکیشن جدید Outlook برای ویندوز.

اضافه کردن حساب شخصی مایکروسافت به Outlook زمانی مفید است که این حساب به اشتراک‌های مایکروسافت مانند Microsoft 365 و Copilot Pro متصل باشد.

پیش از این، نسخه جدید Outlook برای ویندوز از اضافه کردن این نوع حساب‌های شخصی پشتیبانی نمی‌کرد و کاربران نمی‌توانستند به اشتراک‌های مرتبط با این حساب‌ها دسترسی پیدا کنند. اما پس از این بروزرسانی، کاربران می‌توانند از مزایای اشتراک‌های شخصی Microsoft 365 یا Copilot Pro خود در Outlook بهره‌مند شوند. این ویژگی بطور پیش‌ فرض فعال است.

در زمان راه‌ اندازی حساب، گزینه جدیدی به نام “حساب‌های مایکروسافت اضافی” در بخش “حساب‌های شما” در اپلیکیشن جدید Outlook اضافه خواهد شد.

بخش “حساب‌های شما” به مدیریت حساب‌های ایمیلی که به اپلیکیشن اضافه شده‌اند کمک می‌کند:

پیش از این بروزرسانی: Outlook از اتصال به حساب‌های ایمیل شخصی مانند Outlook.com، Gmail، Yahoo و موارد دیگر پشتیبانی می‌کرد تا کاربران بتوانند ایمیل‌های این حساب‌ها را در Outlook دریافت کنند.

پس از این بروزرسانی، کاربران می‌توانند یک حساب شخصی مایکروسافت جدید که از آدرس ایمیل مایکروسافت (مانند outlook.com، hotmail.com یا live.com) استفاده نمی‌کند، به مسیر Settings > Accounts > Your accounts > Additional Microsoft accounts اضافه کنند تا به اشتراک‌های مرتبط با آن حساب دسترسی پیدا کنند.

source

توسط wikiche.com