معاون بازاریابی اپل، Greg Joswiak، امروز به‌صراحت اعلام کرد که اپل قصد دارد هفته آینده محصولات جدید شامل مک های M4 را معرفی کند. جوسویاک در یک پست در X عبارت «Mac your calendars» را به‌اشتراک گذاشت که به رونمایی از مک‌های جدید اشاره دارد.

معرفی مک های M4 اپل

با اعلام Joswiak، به نظر می‌رسد که امسال رویداد اختصاصی اکتبر برای مک‌ها برگزار نخواهد شد و اپل درعوض محصولات جدید خود را تنها ازطریق وب‌سایت رسمی خود معرفی می‌کند. دوشنبه هفته آینده شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری iOS 18.1 ،iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 خواهیم بود، اما معرفی محصولات جدید مک نیز ممکن است در همان روز صورت گیرد.

شایعات و افشاگری‌های پیرامون مک‌ها نشان می‌دهد که اپل آماده رونمایی از اولین مک بوک M4 خود است. ما منتظر مدل‌های جدیدی از مک مینی، آیمک و مک بوک پرو میز هستیم.

آیمک، مک مینی پایه و مک‌بوک پرو سطح پایه همگی شامل تراشه M4 خواهند بود که درواقع در اوایل سال جاری در مدل‌های آیپد پرو استفاده شد. مدل‌های رده‌بالاتر مک‌بوک پرو اما، از تراشه‌های M4 Pro و M4 Max استفاده می‌کنند، درحالی‌که مک مینی از یک نسخه M4 Pro نیز بهره می‌برد.

معرفی مک های M4 اپل

معرفی مک های M4 اپل

ما انتظار تغییراتی در طراحی برای آیمک یا مک‌بوک پرو نداریم، اما گفته می‌شود که مک مینی کوچک‌تر شده و ازنظر اندازه به اپل تی‌وی نزدیکتر است. با کاهش اندازه، این دستگاه همزمان می‌تواند کمی ضخیم‌تر شود. برای همه مدل‌های پایه، شایعات حاکی از آن است که میزان رم به‌جای 8 گیگابایت، از 16 گیگابایت شروع می‌شود و عملکرد بهتری را برای ویژگی‌های Apple Intelligence ارائه می‌کند.

نظر شما درباره معرفی مک‌های M4 اپل در هفته آینده چیست؟

source

توسط wikiche.com