بعد از پلتفرم‌های محبوبی مثل ایکس و یوتیوب، شبکه اجتماعی بلو‌اسکای هم تصمیم گرفته طرح اشتراک پولی را در اختیار کاربران خود قرار بدهد.

bsky.social، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد بلواسکای برروی طرح اشتراک پولی کار می‌کند. اشتراک پریمیوم در بین پلتفرم‌ها امری مرسوم است. این طرح معمولا قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

طرح اشتراک پولی شبکه اجتماعی بلو‌اسکای

طرح اشتراک پولی شبکه اجتماعی بلو‌اسکای نیز همینطور است. اشتراک پولی ایکس باعث دیده شدن بیشتر پست کاربران و اضافه شدن تیک آبی به پروفایل آن‌ها می‌شود؛ اما طرح پریمیوم بلواسکای اینگونه نیست و فقط به آن‌ها اجازه می‌دهد پروفایل خودرا شخصی‌سازی کنند و یا ویدیوهای باکیفیت‌تری منتشر کنند.

شبکه اجتماعی بلو‌اسکای هم احتمالا پولی می‌شود

چندی پیش مشخص شد که تغییرات ایجاد شده در قابلیت بلاک ایکس باعث شده تا نیمی از کاربرانش به بلو اسکای مهاجرت کنند. البته ممنوعیت ایکس در برزیل نیز باعث شد برخی از کاربران بلو اسکای را جایگزین آن کنند. به نظر می‌رسد این پلتفرم در تلاش است از موقعیت بوجود آمده استفاده کند تا بتواند تعداد کاربران خود را افزایش بدهد.

همانطور که می‌دانید شرکت بلاکچین کپیتال، اخیرا رهبری این پلتفرم را برعهده داشته و همین موضوع با جذب سرمایه 15 میلیون دلاری برای این برنامه همراه بوده است.

البته شبکه اجتماعی بلو‌اسکای تاکید کرد که قصد ندارد به سراغ فناوری بلاکچین، ارزهای دیجیتال یا روش‌های تجاری‌سازی گسترده در تجربه‌ی اجتماعی، نظیر استفاده از توکن‌ها، معاملات رمزنگاری یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، برود.

اگر روند رشد این پلتفرم در یکسال اخیر را بررسی کنیم میبینیم که به شکل قابل توجهی رشد کرده است. بلو اسکای در ماه نوامبر سال گذشته (آبان و آذر 1402) موفق شد دو میلیون کاربر را با خود همراه کند.

رز وانگ، مدیر ارشد اجرایی بلوسکای، می‌گوید:

درآمد حاصل از اشتراک‌های پولی به ما کمک می‌کند تا اپلیکیشن را بهبود ببخشیم، اکوسیستم توسعه‌دهندگان را گسترش دهیم و فرصتی برای بررسی مدل‌های کسب‌وکار فراتر از تبلیغات سنتی فراهم کنیم. مشترکان پولی در بخش‌های دیگر اپلیکیشن، مانند افزایش رتبه‌ی حساب‌ها یا دریافت تیک آبی، از امتیازات ویژه‌ برخوردار نخواهند شد.

 

source

توسط wikiche.com