پایه میکروفون
برند استرالیایی صوتی RØDE نسخه محدود جدید تمام سفید محصولات منتخب خود را بازگشایی کرده است.
RØDE آیا رویای یک کریسمس سفید را می بینید؟ برند صوتی استرالیایی RØDE نسخه محدود ویژه ای از محصولات مشکی معمولی این شرکت را با پوشش زمستانی تماماً سفید عرضه می کند.
محصولات موجود در رنگ سفید شامل RØDECaster Duo جدید، PodMic کلاسیک، به علاوه هدفون PSA1+ و NTH-100 RØDE است. مجموعه انحصاری سفید اولین مناسبتی است که RØDE تا به حال هر رنگ سفارشی را منتشر کرده است و به پخش‌کنندگان زنده این شانس را می‌دهد که مجموعه روی صفحه خود را روشن کنند.
محور اصلی مجموعه جدید RØDECaster Duo است که به تازگی راه اندازی شده است. این نسخه کوچک‌شده از راه‌حل تولید صدای همه‌جانبه این شرکت برای سازندگان، چند ماه پیش رونمایی شد و به لطف ردپای کوچک‌ترش، بسیار موفق بوده است. تفاوت اصلی این است که Duo فقط دو ورودی میکروفون دارد، در حالی که برادر بزرگتر آن چهار ورودی دارد.
نسخه سفید جدید محصولات RØDE شامل RØDECaster Duo و PodMic کلاسیک، به علاوه RØDE's … [+] بازو PSA1+ و هدفون NTH-100 است.
RØDEThe RØDECaster Duo همه ویژگی‌های مشابه RØDECaster Pro II – کنسول صوتی پرچم‌دار این شرکت – را دارد، اما به شکل فشرده‌تر و قابل حمل‌تر است. Duo برای ضبط تولیدات پادکست کوچکتر یا پخش کننده ها و سازندگان ایده آل است. رنگ سفید نسخه محدود Duo کاملاً با رابط روشن دستگاه و کنترل‌های رنگارنگ RGB تضاد دارد.
همچنین PodMic نمادین RØDE در مجموعه سفید موجود است. این میکروفون پخش پویا دارای یک جلوپنجره مشکی متضاد است که ظاهری شیک اما کلاسیک به PodMic می دهد. همچنین بازوی پررونق استودیو حرفه ای PSA1+ به PodMic پیوست. RØDE همچنین هدفون NTH-100 خود را که اخیراً راه اندازی شده است را اضافه کرده است. مجموعه سفید به سازندگان این امکان را می دهد که یک تنظیم صوتی کامل را به رنگ سفید ایجاد کنند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% سپتامبر 2023ByCassidy HortonContributorRØDE همچنین بسته‌هایی از مجموعه جدید White را می‌فروشد. بسته Solo Creator شامل RØDECaster Duo، یک PodMic، بازو و هدفون است. بسته Podcaster شامل دو مورد از هر لوازم جانبی در کنار RØDECaster Duo است. هر دو بسته با کابل های XLR ممتاز برای تکمیل تنظیمات ارائه می شوند.
در دسترس بودن: مجموعه RØDE White منحصراً از وب سایت RØDE در تعداد محدود موجود است.
اطلاعات بیشتر:
رویای یک کریسمس سفید دارید؟ RØDE است و اکنون می توانید محصولات منتخب RØDE را در رنگ سفید خریداری کنید.
RØDE من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wikiche