گروه فناوری و سوپرمارکت آنلاین بریتانیایی اوکادو (Ocado)، اعلام کرد که با برنامه‌ریزی برای احداث سومین انبار رباتیک در ژاپن، مشارکت راهبردی خود با شرکت Aeon (غول خرده‌فروشی این کشور) را تقویت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل رسانه اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این مرکز تکمیل مشتری که با نامگذاری اکادو شناخته می‌شود، در استان سایتاما مستقر خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۷ به بهره‌برداری برسد.

این توسعه‌ی همکاری، پس از اعلام اکادو در ماه گذشته مبنی بر توقف افتتاح چهارمین انبار رباتیک توسط شریک کانادایی‌اش (سوبیس)، که منجر به کاهش سهام اکادو شده بود، اتفاقی قابل توجه محسوب می‌شود.

اکادو در سال ۲۰۱۹ مشارکت انحصاری با شرکت آئون منعقد کرد. اولین مرکز تکمیل مشتری این دو شرکت سال گذشته در شهر چیبا افتتاح شد و به مشتریان منطقه کانتو خدمات‌رسانی می‌کند. دومین مرکز نیز که در هاچیوجی مستقر است قرار است در سال ۲۰۲۶ فعالیت خود را آغاز کند.

علاوه بر گسترش شبکه، این مشارکت شامل ارتقای عملیات جاری آئون با به‌کارگیری از آخرین فناوری‌های اوکادو، از جمله سیستم “برداشت رباتیک شبکه‌ای” خواهد بود. اکادو ادعا می‌کند که این فناوری موجب افزایش قابل توجه بهره‌وری نیروی کار در عملیات آئون خواهد شد.

source

توسط wikiche.com