18 تیر 1403 ساعت 19:10

برند ناتینگ پس از گوشی جدید خود از ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی طراحی خاصی دارد و از امکانات قابل توجهی بهره می‌برد.

کمتر کسی انتظار داشت که برند ناتینگ در مدت زمان نسبتا کوتاهی تا این حد موفق شود. هرچند طراحی خاص و منحصر به‌فرد گوشی‌های این شرکت باعث شد که کاربران در سرتاسر جهان ناتینگ را به‌عنوان برندی متفاوت بشناسند. حالا نیز CMF به‌عنوان برند زیرمجموعه ناتینگ از نسل جدید ساعت هوشمند خود به‌نام Watch Pro 2 رونمایی کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند ناتینگ CMF Watch Pro 2

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2

ساعت هوشمند جدید سی‌ام‌اف واچ پرو 2 از یک نمایشگر امولد ۱.۳۲ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر می‌تواند رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل را در کنار رفرش‌ریت ۶۰ هرتز در اختیار شما قرار دهد. همچنین روشنایی نمایشگر در بیشترین حالت به ۶۲۰ نیت می‌رسد و کاربر می‌تواند از میان بیش از ۱۰۰ واچ فیس یکی را برای صفحه‌ اصلی انتخاب کند.

ناتینگ در اقدامی عجیب ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 را با دو حاشیه نمایشگر مسطح و خمیده عرضه کرده است. کاربر نیز می‌تواند به‌انتخاب خود آنها را تعویض دهد. ترکیب این مسئله با بندهای ۲۲ میلی‌متری به شما اجازه می‌دهد که ظاهر ساعت را با سبک پوشش خود ست کنید.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2

ساعت هوشمند جدید ناتینگ با قاب و فریم آلومینیومی همراه عرضه خواهد شد. شرکت سازنده یک تاج فیزیکی را نیز برای حرکت راحت‌تر در منو در نظر گرفته است. همچنین امسال شاهد اضافه‌ شدن ویجت‌های سفارشی به‌ صفحه اصلی هستیم. علاوه بر این، شما می‌توانید با مراجعه به برنامه CMF Watch ویجت‌های اختصاصی خود را شخصی‌سازی کنید.

ساعت هوشمند سی‌ام‌اف واچ پرو 2 همانند اکثر گجت‌های پوشیدنی موجود در بازار می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، میزان استرس و کیفیت خواب شما را اندازه‌گیری کند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف سلامتی خود را بهبود ببخشید. علاوه بر اینها، ناتینگ GPS را نیز به گجت پوشیدنی جدید خود اضافه کرده است تا فعالیت‌هایی همچون پیاده‌روی و دویدن با دقت بیشتری ردیابی شوند.

در پایان نیز کاربران می‌توانند جزئیات مربوط به فعالیت‌های ورزشی و سلامتی خود را در پلتفرم‌های Strava، اپل هلث و گوگل هلث کانکت به‌اشتراک بگذارند. از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند جدید CMF می‌توان به برقراری تماس، دریافت نوتیفیکیشن‌ها و کنترل پخش مدیا اشاره کرد.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2

خوشبختانه شرکت سازنده توانسته تاییدیه IP68 را نیز برای این ساعت دریافت کند که یعنی در برابر نفوذ آب و گرد‌و‌غبار مقاوم خواهد بود. انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 نیز توسط یک باتری ۳۰۵ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. در صورت استفاده سنگین باتری تا ۹ روز دوام می‌آورد و در صورت استفاده متوسط می‌تواند تا ۱۱ روز سمت شارژر نروید.

ناتینگ قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود را در سه رنگ مشکی، نارنجی و آبی به‌بازار عرضه کند. برای خرید آن نیز کاربران باید ۶۹ دلار کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: گلکسی واچ ۷ احتمال سکته قلبی را به کاربر هشدار می‌دهد ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch 6 با شارژدهی دو هفته‌ای رونمایی شد سیستم عامل watchOS 11 معرفی شد؛ جانی تازه به ساعت هوشمند اپل واچ

source

توسط wikiche.com