اپل مپس در وب به صورت عمومی و در نسخه بتا در دسترس قرار گرفت و به کاربران سراسر جهان امکان دسترسی مستقیم به نقشه‌ها از طریق مرورگرشان را می‌دهد. اکنون کاربران می‌توانند مسیرهای رانندگی و پیاده‌روی را دریافت کنند؛ مکان‌های عالی و اطلاعات مفید از جمله عکس‌ها، ساعات کاری، امتیازات و نظرات را پیدا کنند؛ اقداماتی مانند سفارش غذا را مستقیماً از کارت مکان نقشه انجام دهند؛ و راهنماهای انتخاب شده را برای کشف مکان‌های غذا خوردن، خرید و کاوش در شهرهای سراسر جهان مرور کنند. ویژگی‌های اضافی، از جمله “نگاه کردن به اطراف”، در ماه‌های آینده در دسترس خواهند بود.

تمام توسعه‌دهندگان، از جمله کسانی که از MapKit JS استفاده می‌کنند، می‌توانند لینک‌های خود را به نقشه‌ها در وب متصل کنند، تا کاربرانشان بتوانند مسیرهای رانندگی را دریافت کنند، اطلاعات دقیق مکان‌ها را ببینند و بیشتر.

نقشه‌ها در وب در حال حاضر به زبان انگلیسی در دسترس است و با مرورگرهای Safari و Chrome بر روی مک و آیپد، و همچنین Chrome و Edge بر روی کامپیوترهای ویندوزی سازگار است. پشتیبانی از زبان‌ها، مرورگرها و پلتفرم‌های اضافی به مرور زمان گسترش خواهد یافت.

دسترسی بسته به منطقه متفاوت است.

درهمین رابطه بخوانیم:

source

توسط wikiche.com