المپیک 2024 پاریس تا ساعاتی دیگر رسما آغاز می‌شود. بخش مهمی از افتتاحیه هر دوره المپیک، در کنار برافروختن مشعل رقابت‌ها، رژه‌ی کاروان‌های ورزشی کشورهای مختلف است. ورزشکاران راه یافته به المپیک از هر کشور، با لباس رسمی تیم کشورشان و حمل پرچم آن کشور حرکت می‌کنند. به همین سبب، لباس رسمی هر کاروان اهمیت ویژه‌ای برای اعضای تیم، طراحان لباس و مردم هر کشور دارد. این‌ها بهترین لباس‌های المپیک 2024 پاریس هستند.

لازم به ذکر است که لباسِ رسمی کاروان المپیک، با لباس ورزشی هر تیم تفاوت دارد. رقابت‌های المپیک شامل ورزش‌های تیمی و انفرادی متعددی می‌شود که هر کشور برای تیم‌ها یا ورزشکاران مختلف خود لباس‌های متحدالشکل یا منحصر به فرد در نظر می‌گیرد. اما همان‌طور که می‌دانید هر کاروان یک لباس معرفی‌کننده هم دارد.

از بین لباس‌های رسما معرفی شده کاروان‌های مختلف المپیک 2024 پاریس، این چند نمونه را انتخاب کرده‌ایم (بر اساس این رشته عکس) تا شما هم ببینید.

1- تیم مغولستان

یکی از لباس‌های ویژه المپیک 2024 پاریس که توجهات بسیاری را از مدتی پیش جلب کرد، لباس کاروان المپیک کشور مغولستان بود. ببینید که این لباس از چه طراحی منحصر به فرد و متناسب با فرهنگ و رسوم این کشور برخوردار است:

2- تیم هائیتی

3- تیم جمهوری چک

4- تیم نیجریه

5- تیم استونی

6- تیم چین تایپه

7- تیم کانادا

8- تیم کره جنوبی

9- تیم مصر

10- تیم آلمان

11- تیم ایرلند

12- تیم آمریکا

13- تیم سیرا لئون

14- تیم ایتالیا

لباس کاروان ایران در المپیک 2024 پاریس

متاسفانه طراحی لباس  کاروان ایران در المپیک 2024 پاریس اصلا جذاب نیست. تصویری که از این لباس در رسانه‌ها در حال انتشار است نشان می‌دهد که تلاش زیادی برای طراحی و دوخت آن انجان نشده است. متاسفانه در دوره‌ی قبلی المپیک نیز انتقادات زیادی به لباس رسمی ایران وارد شد، اما مسئولین تصمیم گرفتند المپیک بعدی را هم با همان وضع سپری کنند.

در روزها و ساعات اخیر انتقادات نسبت به طراحی لباس تیم ایران برای المپیک 2024 شدت گرفته‌اند. نظر شما درباره این طراحی و این لباس چیست؟ آیا در میان بهترین لباس‌های المپیک 2024 پاریس جای می‌گیرد، یا بدترین‌ها؟

سامسونگ اخیرا از مدل ویژه‌ی گوشی گلکسی زد فلیپ 6 خود با طرح المپیک 2024 پاریس رونمایی کرد. این شرکت کره‌ای در این دوره نیز گوشی ویژه خود را در اختیار ورزشکاران مستفر در دهکده المپیک قرار می‌دهد.

source

توسط wikiche.com