سرانجام تاریخ معرفی دوربین‌های GoPro Hero و Hero 13 Black مشخص شد. شرکت GoPro به طور رسمی تاریخ معرفی نسل بعدی دوربین‌های اکشن خود را تایید کرده است.

GoPro یک ویدیوی زنده در حساب کاربری ایکس خود منتشر کرده که تاریخ 4 سپتامبر را به عنوان روز بزرگ برای رونمایی از دو مدل جدید Hero نشان می‌دهد. همچنین یک ویدیو در ایکس توسط Igor Bogdanov افشاگر مطرح فاش شده که دید خوبی از طراحی GoPro Hero 13 Black به ما می‌دهد.

این ویدیو یک نمایشگر نصب شده در جلو با برند 13 BLACK را نشان می‌دهد. در حالی‌که دوربین اکشن دارای یک دکمه آشنای Power/Mode در کنار سنسور دوربین و سینک حرارتی است.

GoPro Hero 13 Black

طبق اطلاعات فاش شده، دوربین GoPro Hero 13 Black از همان سنسور 27 مگاپیکسلی نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد. از طرفی، قابلیت فیلم‌برداری 5.3K با نرخ 60FPS و 4K با نرخ 120FPS نیز به احتمال زیاد تغییری نخواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود Hero 13 Black لرزشیگر تصویر HyperSmooth 6.0 و قابلیت‌های HDR دوربین Hero 12 Black را به ارث ببرد.

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین ارتقا امسال مربوط به استفاده از باتری بزرگتر 1900 میلی‌آمپر ساعتی باشد که جایگزین باتری 1720 میلی آمپر ساعتی Hero 12 Black خواهد شد. همچنین GoPro ممکن است لوازم جانبی دوربین اکشن خود را با یک لنز ماکرو و یک لنز فوق‌عریض در کنار لوازم جانبی Floaty و یک کیف محافظ توسعه دهد.

با این‌حال، دوربین دوم GoPro هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این دوربین احتمالا جانشین GoPro 11 Mini خواهد شد و طبق شایعات ممکن است دارای لرزشگیر HyperSmooth و قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن باشد.

درهرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم دوربین‌های GoPro Hero و هیرو 13 بلک در نهایت با چه مشخصات و قیمتی معرفی می‌شوند.




source

توسط wikiche.com