شرکت شیائومی به‌تازگی از هدفون بی‌سیم جدید خود با نام Redmi Buds 6 Lite رونمایی کرده است. این هدفون با طراحی زیبا و امکانات کاربردی، به جمع محصولات مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت شیائومی پیوسته است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی رسانه فناوری تکنا، درایورهای 12.4 میلی‌متری این هدفون، تجربه‌ای شنیداری باکیفیت و شفاف را به کاربران ارائه می‌دهند.  فناوری لغو نویز فعال (ANC) تا 40 دسی‌بل، محیط اطراف را آرام کرده و به شما امکان می‌دهد در هر مکانی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. با هر بار شارژ کامل، کاربران می‌توانند تا 7 ساعت به موسیقی گوش دهند و با استفاده از کیس شارژ، این زمان به 38 ساعت افزایش می‌یابد.  همچنین بلوتوث 5.3، اتصال پایدار و بدون وقفه را تضمین می‌کند. این محصول دارای طراحی درون گوشی است. طراحی درون‌گوشی و نوک‌های سیلیکونی قابل تعویض، راحتی استفاده طولانی‌مدت را فراهم می‌کنند. علاوه بر آن از طریق اپلیکیشن Xiaomi Earbuds می‌توانید تنظیمات اکولایزر را شخصی‌سازی کنید.

Redmi Buds 6 Lite با قیمت مناسب 20 یورو/15 پوند در بازارهای اروپایی عرضه شده است. این محصول در رنگ‌های متنوع مشکی، آبی و سفید قابل خریداری است. Redmi Buds 6 Lite با ترکیب ویژگی‌های کاربردی، طراحی جذاب و قیمت مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال یک هدفون بی‌سیم باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستند.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

source

توسط wikiche.com