موهای پرپشت و سالم بخشی از جوانی و زیبایی شما را تشکیل می‌دهد؛ امروز با عوامل مختلفی مانند استرس، آلودگی، ژنتیک و … ریزش و کم‌پشتی مو در بین آقایان و حتی خانم‌ها متداول شده است.

اگرچه افراد بسیاری با مشکلات ریزش مو و طاسی روبه‌رو هستند؛ در مقابل راهکارها و متدهای جدید و متعددی برای برگشت موهای زیبا و سالم شما در صنعت پزشکی به‌وجود آمده است. در سال‌های اخیر کاشت مو به‌عنوان یک روش تضمینی و طبیعی، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است؛ اما روش‌ها و تکنیک‌های مختلف در پروسه کاشت مو، انتخاب را برای افراد دشوار خواهد کرد. بهترین روش کاشت مو برای شما چه متدی می‌تواند باشد؛ برای پیداکردن پاسخ این سوال تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟

اکنون که برای کاشت مو مصمم هستید، لازم است بهترین روش را انتخاب کنید و برای انجام این پروسه آماده شوید. واضح است انتخاب شیوه مناسب بسیار حساس و حیاتی خواهد بود؛ اما این انتخاب باید بر چه اساسی صورت گیرد؟ در نظر داشته باشید که بهترین شیوه کاشت مو برای همه افراد یکسان نخواهد بود. معمولا یافتن بهترین روش بر اساس معیارها و فاکتورهای متعددی صورت می‌گیرد.

بر این اساس لازم است وضعیت عمومی بدن، شرایط موها، نیاز و انتظارات افراد نیز بررسی شوند. بنابراین روش انتخابی می‌تواند بر اساس شرایط افراد متفاوت باشد؛ تشخیص این موضوع نیز بر عهده متخصص این حوزه خواهد بود. ممکن است انتخاب جدیدترین روش کاشت مو با بهترین کیفیت و تکنیک با شرایط شما سازگار نباشد؛ بنابراین بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا به بررسی وضعیت شما برای کاشت مو بپردازد.

انواع کاشت مو

با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت زیبایی، روش‌های مختلفی از کاشت وجود دارد که امکان کاشت مو بدون جراحی، درد و خونریزی را برای شما فراهم می‌کند. همان‌طور که گفته شد انتخاب بهترین و جدیدترین کاشت مو می‌تواند بر اساس شرایط شما متفاوت باشد؛ بر این اساس لازم است با تکنیک‌های مختلف کاشت مو آشنا شوید تا بتوانید در این مورد آگاهانه‌تر عمل کنید.

دکتر محسن پیروزهاشمی

کاشت نواری یا FUT

FUT از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت مو محسوب می‌شود که به شکل برش نواری از ناحیه پشت سر صورت می‌گیرد. در این روش فولیکول‌های مو را از پوست سر خارج می‌کنند و در منطقه مورد نظر پیوند می‌دهند. این روش نتیجه رضایت‌بخشی دارد و به‌عنوان روشی مقرون به‌صرفه و اقتصادی شناخته می‌شود. معمولا افراد به‌دلیل آثار باقی‌مانده از جراحی پشت سر، این روش را نمی‌پسندند. در روش FUT احتمال بروز عفونت وجود دارد؛ بنابراین انجام مراقبت‌ها و توصیه‌های پزشک بسیار مهم است. این روش دوره نقاهت طولانی‌تری را می‌طلبد؛ بنابراین باید زمان کافی برای انجام آن داشته باشید.

کاشت بدون جراحی با روش FUE

FUE که پس‌از FUT وارد صنعت پزشکی شد، تجربه‌ای از کاشت مو بدون برش و جراحی را برای شما فراهم می‌سازد؛ از این‌رو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به‌عنوان بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا معرفی شد. در این روش ناحیه بانک مو تراشیده می‌شود و فولیکول‌های مو با استفاده از تجهیزات ویژه، برداشت و در ناحیه مورد نظر کاشت خواهند شد. روش FUE بدون نیاز به جراحی و بدون درد و خونریزی انجام می‌شود؛ بنابراین دوره نقاهت کوتاهی دارد و افراد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به زندگی عادی و فعالیت‌های روزانه خود بپردازند. این متد کاشت مو می‌تواند ظاهری طبیعی و زیبا به موهای شما ببخشد؛ بر این اساس نتیجه رضایت‌بخشی نیز دارد. اگرچه FUE می‌تواند یکی از بهترین روش‌های کاشت مو باشد؛ اما همچنان برخی از افراد حاضر به انجام کاشت با روش کوتاهی مو نخواهند بود. به این ترتیب لازم است روش‌های دیگر را برای انتخاب بهترین شیوه کاشت مو بررسی کنید.

کاشت مو با موی بلند

زمان که می‌گذرد، علم نیز رو به پیشرفت است و تغییرات بزرگی را در عرصه زیبایی به‌وجود می‌آورد. با ظهور FUE، افراد کاشت مو بدون جراحی را تجربه کردند؛ اما همچنان مسئله‌ای در این روش وجود دارد که مانع از انتخاب آن می‌شود. FUE اگرچه بدون درد و خونریزی است؛ اما امکان کاشت بدون تراشیدن و کوتاهی مو را فراهم نمی‌کند و از ضروریات آن محسوب می‌شود.

اکنون برای حذف این موانع، تکنیکی جدید از FUE وارد عرصه زیبایی شده است. در این روش امکان کاشت مو با موی بلند برای افراد فراهم خواهد بود. افراد در این روش می‌توانند بدون جراحی و برش، بدون درد و خونریزی و بدون کوتاهی و تراشیدن سر، کاشت مو را تجربه کنند. در واقع این تکنیک به‌عنوان جدیدترین روش کاشت مو توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در این تکنیک فولیکول‌های مو به‌وسیله ابزارهای تخصصی و به روش اوسیلیشن انجام می‌شود؛ فولیکول‌های مو با دقت از قسمت بانک مو برداشت و در قسمت جلو سر قرار می‌گیرند.

کاشت با موی بلند مناسب افرادیست که در موقعیت‌های خاص اجتماعی قرار دارند و امکان کوتاهی یا تراشیدن موهایشان را نخواهند داشت. این تکنیک از FUE به‌دلیل دوران نقاهت کوتاه برای شاغلین و افراد فعال در بیزینس‌های مختلف مناسب است. در این روش افراد می‌توانند پس‌از انجام پروسه کاشت، بلافاصله به زندگی عادی و فعالیت‌های روزمره خود بپردازند. در واقع پس‌از انجام کاشت مو، اثر یا ردی از زخم برجای نمی‌ماند؛ بنابراین می‌توانید بدون نگرانی به کار و فعالیتتان ادامه دهید. کاشت با موی بلند با مزایا متعدد خود امروز می‌تواند به‌عنوان بهترین کاشت مو با تراکم بالا معرفی شود و روشی تضمینی برای برگشت موهای زیبایتان باشد.

مزایا کاشت با موی بلند

کاشت با موی بلند طرفداران بسیاری دارد؛ چراکه این روش بدون نیاز به برش و جراحی انجام می‌شود. همچنین به‌دلیل عدم نیاز به کوتاهی مو و تراشیدن سر، برای افراد شاغل و فعال در محیط‌های اجتماعی مناسب است. این روش از مزایا متعددی برای شما برخوردار خواهد بود که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • • از بزرگ‌ترین مزایا این روش، می‌توان به مشاهده نهایی نتیجه کاشت اشاره کرد. در این روش نیازی به انتظارکشیدن برای رویش مجدد موهای کاشته‌شده نیست و بلافاصله پس‌از انجام عمل کاشت، قابل رویت است.
  • • برخلاف روش‌های سنتی کاشت، در این شیوه نیاز به کوتاه‌کردن موها در ناحیه اهداکننده و گیرنده نخواهد بود. بنابراین برای افرادی که دارای موقعیت شغلی اجتماعی هستند، گزینه مناسبی خواهد بود.
  • • با استفاده از این روش می‌توانید پس‌از انجام عمل کاشت، به زندگی عادی و فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. این روش نیازی به دوره نقاهت و مراقبت‌های ویژه نخواهد داشت.

دکتر محسن پیروزهاشمی

انتخاب بهترین روش کاشت مو با کلینیک تصویر جوانی

اکنون که می‌خواهید دوباره تصویر جوانی‌تان در آینه منعکس شود، باید بهترین روش کاشت مو را پیدا کنید. اگرچه روش‌های متعددی برای کاشت مو وجود دارد؛ اما جراحی‌های دشوار، تراشیدن سر و دوران نقاهت طولانی، مانعی برای انجام آن شده است. بر این اساس تکنیک جدیدی از کاشت مو به دنیا زیبایی پا می‌گذارد که همگان را متحیر می‌کند. کاشت با موی بلند، بدون جراحی و خونریزی با کمترین دوره نقاهت می‌تواند بهترین انتخاب برای کاشت موی شما باشد.

این روش به تجهیزات مدرن و متخصصان زبده و کاربلد نیاز دارد؛ از این‌رو کلینیک تصویر جوانی با ابزار و تجهیزات مدرن زیر نظر متخصص ماهر و مجرب، دکتر محسن پیروزهاشمی بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. برای انتخاب بهترین تکنیک کاشت مو همین حالا با ما تماس بگیرید؛ مشاورین کلینیک تصویر جوانی راهنمایی مطمئن برای شما خواهند بود.

source

توسط wikiche.com