به نظر می‌رسد سونی قصد دارد به‌زودی نسخه ریفربیشد PS5 را با قیمت پایین‌تر بفروشد. وب‌سایت PlayStation Direct اکنون دارای قستمی به نام Certified Refurbished است که کنسول‌ها و کنترلرها را با قیمت کمتر ارائه می‌دهد.

کنسول‌های ریفربیشد نسخه‌هایی هستند که به دلایل مختلفی به سونی بازگردانده شده‌اند. معمولا جعبه این کنسول‌ها توسط خریدار باز شده‌ است، یا اینکه این خریداران نظر خود را تغییر داده‌اند و کنسول را به سونی بازگردانده‌اند تا پول خود را پس بگریند. بنابراین دیگر نمی‌توان آن‌ها را به عنوان کنسول نو فروخت.

وب‌سایت Push Square لیست‌هایی را مشاهده کرده که به عنوان «به زودی» و بدون اشاره به تاریخ خاصی درج شده‌اند و نسخه ریفربیشد PS5 با دیسک درایو را به قیمت 399.99 دلار ارائه می‌کنند.

این در واقع یک کاهش قیمت 100 دلاری برای یک کنسول کاملا نو است که در همان فروشگاه 499.99 دلار قیمت دارد.

به گفته سونی، یک نسخه ریفربیشد PS5 «به طور کامل تمیز و تست‌شده است و برای استفاده در یک خانه کاملا جدید با کیفیت پلی استیشن 100 درصد تضمین‌شده آماده است.»

سونی می‌گوید:

محصولی را دریافت خواهید کرد که مانند نسخه نو با قطعات جایگزین اصل پلی‌استیشن (در صورت نیاز) کار می‌کند و کاملاً تمیز و بررسی‌ شده است. همه کنسول‌های ریفربیشد همراه با لوازم جانبی، کابل‌ها و دفترچه‌های راهنما ارائه می‌شوند و در بسته‌‌های مخصوص Certified Refurbished خود بسته‌بندی می‌شوند.

یک گارانتی 12 ماهه نیز در کنار هر کنسول ریفربیشد PS5 ارائه می‌شود. این خبر به‌دنبال معرفی کنسول پلی استیشن 5 پرو اعلام می‌شود که قرار است در تاریخ 7 نوامبر به قیمت 700 دلار عرضه شود. اینجا قیمت کنسول PS5 Pro در ایران را پیش‌بینی کرده‌ایم. به نظر شما این کنسول ارزش خرید دارد؟

source

توسط wikiche.com