سریال توریست یکی از سریال‌هایی است که فصل اول آن در سال 2022 و فصل دوم آن در سال 2024 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال The Tourist آشنا شویم.

ژانر سریال The Tourist درام و اکشن است و همچنین برای کودکان مناسب نیست. هری ویلیامز (Harry Williams) و جک ویلیامز (Jack Williams) نویسندگان این سریال هستند. از جمله بازیگرانی که در سریال توریست به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان جیمی دورنان (Jamie Dornan)، دنیل مک دونالد (Danielle Macdonald)، دیمن هریمن (Damon Herriman) و اولون فوئره (Olwen Fouéré) را نام برد. این سریال بیشتر تحسین منتقدان را به همراه داشت و همچنین کاندید دریافت جایزه بفتا شد. پخش فصل اول سریال توریست از ژانویه سال 2022 در بریتانیا و استرالیا و از مارس 2022 در ایالات متحده شروع شد. تا الان دو فصل از این سریال منتشر شده است. همچنین تعداد قسمت های سریال توریست 12 اپیزود است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال The Tourist 2022 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال توریست

سریال The Tourist

به طور خلاصه سریال The Tourist داستان مردی را دنبال می‌کند که حافظه‌اش را از دست داده است و با هلن آشنا می‌شود که می‌خواهد به او کمک کند که از سرنخ‌هایی که دارد برای کشف هویت خود و گذشته‌اش استفاده کند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال The Tourist را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال توریست

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال توریست و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

جیمی دورنان

معرفی سریال The Tourist

جیمی دورنان یک بازیگر و موزیسین اهل ایرلند شمالی است که در تاریخ 1 می 1982 برابر با 11 اردیبهشت 1361 متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و بفتا شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Heart of Stone را نام برد. جیمی دورنان در سریال توریست در نقش کاراکتر The Man حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

دنیل مک دونالد

بررسی سریال The Tourist

دنیل مک دونالد یک بازیگر استرالیایی است که در تاریخ 19 می 1991 برابر با 29 اردیبهشت 1370 در Sydney متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Unbelievable را نام برد. دنیل مک دونالد در سریال The Tourist ایفای نقش کاراکتر Helen را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

دیمن هریمن

بررسی سریال توریست

دیمن هریمن یک بازیگر استرالیایی است که در تاریخ 31 مارس 1970 برابر با 11 فروردین 1349 در Adelaide متولد شد. او جایزه‌های مختلفی مانند AACTA Awards دریافت کرده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال The Artful Dodger را نام برد. دیمن هریمن در سریال توریست در نقش کاراکتر Lachlan بازی کرده است.

اولون فوئره

معرفی سریال توریست

اولون فوئره یک بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرلندی است که در تاریخ 2 مارس 1954 برابر با 11 اسفند 1332 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم The Watchers را نام برد. اولون فوئره در سریال The Tourist ایفای نقش کاراکتر Niamh را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال The Tourist و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال The Tourist و نقدهای آن می‌پردازیم. تا الان این سریال در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.1 از 10، 96 از 100 و 79 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره سریال توریست به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

The Independent / نمره: 100

سریال توریست به کارگردانی Chris Sweeney و Daniel Nettheim در فصل اول آن، می‌داند که چگونه صحنه‌های آرام را در کنار تصادف و انفجار ارائه دهد. این سریال ممکن است بهترین اثری باشد که جیمی دورنان تا به حال در آن حضور داشته است.

i / نمره: 80

در فصل دوم سریال The Tourist بار دیگر همه چیز این سریال با اجراهای اصلی جیمی دورنان و دنیل مک دونالد کنار هم نگه داشته می‌شود.

The Hollywood Reporter / نمره: 70

در مدت شش ساعت فصل اول سریال توریست، تمرکز این سریال متزلزل می‌شود اما حرکت آن استوار می‌ماند.

RogerEbert.com / نمره: 70

سریال The Tourist از نظر کیفیت کمی غیر یکنواخت است اما یک نوع احمقانه بودن قابل تحسین در داستان سرایی این سریال وجود دارد که آن را کنار هم نگه می‌دارد.

IndieWire / نمره: 50

تنها وقتی که این سریال در یک سوم پایانی به بخش مهم داستان آن می‌رسد، هجوم بسیار مورد نیاز انرژی را دریافت می‌کند. با این حال، این نمونه دیگری در این سریال است که به نظر می‌رسد باید به صورت انتزاعی انجام شود اما در عمل به طور واضح احساس می‌کنید که یک لایه جدید اضافه شده است، بدون اینکه آن حس را به درستی در سرتاسر سریال استفاده کند.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی سریال توریست پرداختیم و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد سریال و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال دیگری دیده‌اید که مقاله آن در این سایت وجود ندارد، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط wikiche.com