برند ناتینگ برای معرفی محصول جدید خود در تاریخ 24 سپتامبر/3 مهر آماده می‌شود و انتظار می‌رود این شرکت یک محصول صوتی جدید را در رده هدفون‌های TWS خود عرضه کند. دعوت‌نامه جدید ناتینگ به شعار «Out in the open» اشاره دارد که مربوط به ایربادزهای سبک open-ear است.

ناتینگ Ear Open

Nothing دعوت‌نامه رسمی را برای رویداد آتی خود که برای 24 سپتامبر برنامه‌ریزی شده را به‌اشتراک گذاشته است. بااین‌حال، این شرکت هیچ جزئیاتی از محصولی که قرار است در این رویداد رونمایی شود را اعلام نکرده است.

این دعوت‌نامه بر «دنیای خود را باز کنید» و «در فضای باز» تأکید دارد. این نشان می‌دهد که محصول صوتی آینده این شرکت می‌تواند حالت شفافیت خاصی داشته باشد که به کاربران امکان می‌دهد تصور بهتری از محیط اطراف خود داشته باشند.

در یک پست اخیر در انجمن Nothing، کاربری به نام Andrea Fanelli اعلام کرد که محصول آینده این برند می‌تواند هدفون‌های گوش باز باشد. بااین‌حال، این فقط یک گمانه‌زنی است، اما تیزر رسمی ناتینگ می‌تواند این موضوع را ثابت کند.

هفته آینده ناتینگ از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ بنابراین جالب است که ببینیم Nothing این بار با محصول صوتی خود چه چیزهای جدیدی به‌ارمغان می‌آورد.

ناتینگ Ear Open

ناتینگ Ear Open

محصولات صوتی هسته اصلی Nothing بوده‌اند، زیرا این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با ایربادز Nothing Ear (1) آغاز کرد. از آن زمان، شرکت تحت رهبری Carl Pei به یک برند فناوری مصرف‌کننده تبدیل شده که سه گوشی هوشمند جدید و چندین محصول صوتی را با طراحی منحصربه‌فرد عرضه کرده است.

Nothing اخیراً یک برند فرعی جدید با نام CMF را به‌عنوان مجموعه‌ای مقرون‌به‌صرفه از تلفن‌های هوشمند، هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند با همان DNA طراحی منحصربه‌فرد برند خود راه‌اندازی کرده است.

نظر شما درباره ایربادز ناتینگ Ear Open چیست؟

source

توسط wikiche.com