با اعلام رسمی شرکت شیائومی، بزودی گوشی میکس فلیپ این شرکت از انحصار چین خارج شده و به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

به گزارش gsmarena، طبق اعلام لی جون، مدیرعامل شیائومی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس، گوشی تاشو میکس فلیپ تا پایان ماه جاری میلادی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. نکته اینکه لی جون تنها به میکس فلیپ اشاره کرده و چیزی درباره‌ی عرضه جهانی Xiaomi Mix Fold 4 بیان نکرده؛ بر همین اساس می‌توان برداشت کرد که احتمالا این مدل در انحصار بازار چین باقی بماند.

راهنمای خرید تکراتو

گردن‌کشی شیائومی در بازارهای جهانی با گوشی تاشو میکس فلیپ

اخیرا گزارش کردیم که شیائومی با پشت سر گذاشتن اپل، توانسته در جایگاه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با عرضه میکس فلیپ در بازارهای بین‌المللی شانس خود را در فروش گوشی‌های تاشو هم امتحان کند.

این نگاه جاه‌طلبانه شیائومی، نشان می‌دهد تا چه حد علاقمند است تا برندهای معتبر جهانی رقابت کند. شیائومی که در این حوزه رقبای سرسختی مانند سامسونگ و بعضا گوگل دارد، قصد دارد با ارائه میکس فلیپ، سهم بیشتری از فروش گوشی‌های تاشو در بازارهای جهانی به دست آورد. با اینحال تکلیف حضور این برند در بازار آمریکا همچنان مبهم است.

گوشی تاشو میکس فلیپ با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شده و باتری‌ای به ظرفیت 4780 میلی‌آمپرساعتی دارد. این میزان ظرفیت باتری حتی از گلکسی زد فولد سامسونگ هم بیشتر است. نمایشگر خارجی میکس فلیپ 4 اینچ است که یکی از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com