هواوی امروز در کنار معرفی‌ ساعت‌های هوشمند سری واچ GT5 از ساعت‌ واچ D2 رونمایی کرد که قابلیت‌های پایش سلامت پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد.

ساعت هواوی واچ D2 ساعتی تخصصی در زمینه‌ی سلامت محسوب می‌شود و از بند قابل بادشدن (مانند دستگاه فشار خون) بهره می‌برد. واچ D2 دقت بالاتری در پایش معیارهای سلامتی نسبت‌به ساعت‌هایی که به حسگرهای نوری متکی هستند، ارائه می‌دهد. D2 توسط MDR اروپا و NMPA چین تأیید شده است.

علاوه‌بر اندازه‌گیری فشار خون، واچ D2 ویژگی‌های دیگری مانند اندازه‌گیری ضربان قلب، نوار قلب (ECG) و دمای پوست را نیز دارد. بند قابل بادشدن این ساعت در طول روز و شب به‌طور خودکار باد می‌شود تا اندازه‌گیری‌های دقیق‌تری انجام دهد. حسگر نوری ساعت برای اندازه‌گیری ضربان قلب استفاده می‌شود که مصرف باتری کمتری دارد و فشاری به مچ دست نمی‌آورد.

جدیدترین ساعت هوشمند هواوی از نمایشگر اولد مستطیلی با اندازه‌ی ۱٫۸۲ اینچ و وضوح ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل بهره می‌برد. با وجود اینکه واچ D2 امکانات پیشرفته‌ای مثل پمپ هوا و حسگر فشار خون را در خود جای داده، طراحان موفق شده‌اند ساعت را بسیار کوچک و سبک بسازند. وزن واچ D2 تنها ۸۵ گرم است و ابعاد جمع وجوری دارد.

قیمت ساعت هوشمند جدید هواوی واچ D2 در اروپا از ۴۰۰ یورو (۴۴۵ دلار) آغاز می‌شود.

source

توسط wikiche.com