تبلیغات «بهترین گوشی‌ها برای همیشه» گوگل، از بهترین تبلیغ‌های این شرکت است که در عین جذابیت، برتری‌های گوشی‌های گوگل بر آیفون را به تصویر می‌کشد. گوگل در جدیدترین ویدیوی خود، به قابلیت RCS گوشی‌های آیفون پرداخته است.

به گزارش androidpolice، در جدیدترین ویدیوی تبلیغات «بهترین گوشی‌ها برای همیشه» (Best Phones Forever)، گوگل به طرز زیرکانه‌ای به قابلیت RCS گوشی‌های آیفون اشاره و از آن استقبال کرده است. گوگل از یک سال پیش تاکنون در این تبلیغات کم و کاستی‌های گوشی‌های اپل را به تصویر می‌کشد. در این ویدیو پیکسل 9 با آیفون 15 پرو در یک جلسه تراپی شرکت کرده و در مورد مسائل ارتباطی خود بحث می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

آیفون 15 پرو در جریان این جلسه با پیکسل 9 در مورد قابلیت جدیدش صحبت کرده و اعلام می‌کند که بالاخره به پیام‌رسانی RCS روی آورده است و اکنون می‌تواند میم‌های گربه را با سایر تلفن‌های دنیا به اشتراک بگذارد.

قابلیت RCS چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

در اولین قسمت تبلیغات «بهترین گوشی‌ها برای همیشه» که اواسط سال 2023 منتشر شد، یک گوشی پیکسل 7 داشت به یک آیفون پرو دلداری می‌داد؛ چون به اندازه پیکسل خوب نبود. در یکی دیگر از این ویدیوها، گوگل استفاده اپل از پورت USB-C را به چالش کشید. قابلیتی که بخاطر اجبار اتحادیه اروپا به آیفون‌ها اضافه شده است. سایر ویدیوها هم دوربین ضعیف آیفون، نداشتن قابلیت هوش مصنوعی و عمر باتری کم این محصولات را مورد تمسخر قرار می‌دادند.

RCS یا Rich Communication Services، در واقع حاصل فرآیند تکامل گوگل از استاندارد قدیمی SMS است. این سیستم قابلیت‌هایی مانند چت گروهی، اشتراک گذاری رسانه با کیفیت بالا، گیف و رسید خواندن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی، گوگل به قابلیت RCS گوشی‌های آیفون اشاره کرده است. اپل در این سال‌ها سرسختانه در پذیرش پیام‌های RCS مقاومت کرده است. در واقع این موضوع یکی از قدیمی‌ترین اختلافات گوگل و اپل است. حتی گوگل برای متقاعد کردن اپل کمپینی عمومی تشکیل داد و از این شرکت خواست که از قابلیت RCS استفاده کند.

در آخرین ویدیوی منتشر شده گوگل نشان می‌دهد که از همراهی اپل خوشحال است. این ویدیو درواقع یک ارتباط بدون نقص میان کاربران آیفون و اندروید را نشان‌ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com