هواوی ماه گذشته، Mate XT اولتیمیت، اولین گوشی تاشو سه‌ لایه جهان را معرفی کرد. اکنون یک گزارش از Android Headlines نشان می‌دهد که هواوی این گوشی را در سه‌ ماهه اول سال ۲۰۲۵ در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. این خبر توسط هواوی اعلام نشده، اما یک منبع قابل اعتماد به این نشریه اطلاع داده است.

احتمالا هواوی Mate XT اولتیمیت در حوالی MWC در فوریه یا در یک رویداد جداگانه معرفی خواهد شد. با توجه به اهمیت اولین گوشی تاشوی سه لایه، منطقی است که آن را در رویدادی مانند MWC یا CES (در ژانویه) معرفی کند.

گوشی تاشو سه لایه هواوی راهی بازارهای جهانی می‌شود - تکفارس

Mate XT اولتیمیت دارای نمایشگر OLED 10.2 اینچی با رزولوشن ۳K است که می‌تواند به یک نمایشگر ۷.۹ یا ۶.۴ اینچی تبدیل شود. با وجود داشتن سه لایه و دو لولا، این گوشی تقریبا به باریکی زد فولد ۶ است.

علاوه بر این، Mate XT اولتیمیت مشخصاتی چشمگیر از جمله ۱۶ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و غیره دارد.

این مشخصات توضیح می‌دهند که چرا بسیاری از افراد از اینکه نتوانستند این گوشی را در روز عرضه خریداری کنند، ناامید بودند. Mate XT امروز به‌طور رسمی در چین به فروش رسید، اما فقط برای کسانی که آن را پیش‌ خرید کرده بودند در دسترس بود. همچنین مشخص شد که تنها در صورتی می‌توانید یکی از این گوشی‌های تاشوی سه لایه را تهیه کنید که آن را پیش‌ خرید کرده باشید، که این موضوع برای بسیاری ناامیدکننده بود، زیرا تا امروز اعلام نشده بود.

Mate XT اولتیمیت در چین با قیمت ۱۹,۹۹۹ یوان (تقریبا ۲۸۳۵ دلار) موجود است.

source

توسط wikiche.com