صرافی ارز دیجیتال BingX بیش از 52 میلیون دلار به دلیل حمله سایبری به کیف پول داغ (آنلاین) از دست داده است. این حمله روز 20 سپتامبر در سنگاپور رخ داده است. BingX انتقال‌ها را متوقف و رویه‌های اضطراری را برای کاهش خسارات آغاز کرده است.

زمان پردازش اضافی و بررسی‌های امنیتی به حساب‌های صرافی ارز دیجیتال BingX اضافه شده است. با این حال تراکنش‌های سایبرکوین تا 24 ساعت برای تکمیل شدن زمان نیاز دارند.

ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین می‌توانند در یک کیف پول دیجیتالی ذخیره شوند. کیف پول‌های آنلاین یا داغ به اینترنت متصل هستند در حالی که کیف پول‌های سرد به اینترنت متصل نیستند. این موضوع بسیار شبیه به نگهداری پول نقد در بانک با حساب‌های آنلاین، در مقابل پول نقدی که زیر تشک پنهان شده است.

هکرها در سراسر جهان به تبادلات رمزنگاری که کیف پول‌های داغ دارند حمله می‌کنند. آن‌ها از روش‌های مختلفی برای نفوذ به سیستم‌ها و استخراج سکه‌های سایبری در چند ثانیه استفاده می‌کنند. کاربرانی که در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند باید در نظر داشته باشند که از یک کیف پول سرد آفلاین، مانند Ledger یا Trezor برای محافظت بهتر از رمز ارزهای خود در برابر سرقت استفاده کنند.

بر اساس گفته‌های «هاکان اونال» در Cyvers Alerts، شرکتی که بر امنیت وب 3 تمرکز دارد؛ بیش از 52 میلیون دلار در طی هک از دست رفته است. ویوین لین، مدیر اجرایی شرکت، در آخرین گزارش BingX اشاره کرد که 10 میلیون دلار از وجوه سرقتی مسدود شده و شرکت در تلاش است تا باقیمانده ارزهای دیجیتال دزدیده شده را بازیابی کند.

گفتنی است پیاده سازی بهبودهای سیستمی در صرافی بینگ‌ایکس چندین هفته طول خواهد کشید.




source

توسط wikiche.com