خدمات سئو سایت

ویرایش شده توسط امیلی مارتین

Rejoice شما را راهنمایی می کند که چگونه کلمات کلیدی خود را با سفر خرید خریدار و قصد نسبی کاربر ترسیم کنید.

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

سلام پس من شاد هستم. من یک مدیر حساب SEO برای SEO Sherpa هستم، و به این نسخه از وایت برد جمعه خوش آمدید. بنابراین من با شما در مورد چگونگی ترسیم کلمات کلیدی خود با هدف کاربر و سفر خریدار صحبت خواهم کرد، بنابراین به شما یک چارچوب خوب برای استفاده در هنگام ساختن استراتژی خود، انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود، و به نوعی می‌خواهید ارائه دهید، به شما نشان خواهم داد. ارزش افزوده اضافی برای مشتریان شما به طوری که آنها به طور کامل موضوع تحقیق کلمات کلیدی را درک کنند.

بنابراین من شما را از طریق نمودار راهنمایی خواهم کرد. بنابراین می‌فهمیم که ما سفر خریدار را داریم، این سفری است که خریدار از ابتدا تا انتها طی می‌کند، از این نظر که چگونه می‌تواند به نوعی بسازد و ایجاد کند و مشکلات خود را حل کند.

مرحله آگاهی

بنابراین اگر با آگاهی شروع کنیم، همه می‌دانیم که آگاهی زمانی است که خریدار شما تشخیص می‌دهد که مشکلی دارد.

بنابراین آنها متوجه می شوند که مشکلی دارند و باید راه حلی بیابند. بنابراین با توجه به آگاهی، اساساً هر محتوایی که ایجاد می کنید یا هر تحقیقی که در مورد کلمه کلیدی انجام می دهید، می خواهید نوع کلمات کلیدی را بیابید که به کاربران شما کمک می کند یا کاربران شما ممکن است آنها را جستجو کنند تا توضیح دهند یا در مورد چیزی مطلع شوند.

بنابراین چه نوع کلمات کلیدی را می توانیم بررسی کنیم؟ بنابراین چیزی به نام اصلاح کننده کلمات کلیدی وجود دارد. اکنون همه ما می دانیم که کلمات کلیدی می توانند کوتاه باشند، می توانند طولانی باشند، اما اصلاح کننده ها به نوعی به ما کمک می کنند تا هدف یا هدف یک کلمه کلیدی را بفهمیم. بنابراین در آگاهی، اصلاح‌کننده‌هایی که می‌توانیم داشته باشیم عبارتند از چه، چگونه، کجا و چه کسی.

بنابراین می‌توان این موارد را تغییر داد تا به ما اطلاع دهند که خریدار در مرحله آگاهی است زیرا این نوع کلمات کلیدی است که استفاده می‌کنند. اما علاوه بر این، هدف پشت آن اطلاعاتی خواهد بود، زیرا همه ما می دانیم که کلمات کلیدی اطلاعاتی زمانی استفاده می شوند که کاربران بخواهند در مورد چیزی مطلع شوند و دوباره به هدف آگاهی برمی گردند.

بنابراین این کلمات کلیدی مبتنی بر اطلاعات است. اکنون لزوماً همیشه در مورد هدف صحبت نمی کنیم. البته، ما قطعاً می دانیم که آگاهی باعث توضیح می شود، هدف اطلاعاتی پشت آن را به ارمغان می آورد. اما اگر بخواهیم در مورد اهداف مورد نظر کاربر صحبت کنیم، می توانیم آن را به عنوان Know and Know Simple طبقه بندی کنیم. بنابراین Know فقط به این معنی است که کاربران شما در تلاش برای دانستن یک اطلاعات هستند.

Know Simple همان سوالاتی است که آنها می خواهند به سرعت پاسخ دهند. پس بیانسه چه سنی دارد؟ این یک سؤال Know Simple است زیرا Google فقط سن واقعی او را نشان می دهد بدون اینکه کاربر مجبور باشد برای مشاهده آن به وب سایتی مراجعه کند. پس این آگاهی است. بنابراین بسیار ساده، بسیار ابتدایی، بسیار آسان برای درک است.

مرحله بررسی

اما وقتی خریدار ما به سمت بررسی حرکت می‌کند، اکنون توجه به این است که چرا در این مرحله قرار گرفته‌اند به این دلیل است که مشکل خود را می‌دانند. بنابراین آنها درک بهتری از مشکل می توانند داشته باشند، اما آنها فقط سعی می کنند بهترین راه حل را برای آن بیابند. به همین دلیل است که به آن توجه می گویند. آنها در حال بررسی گزینه های خود هستند.

باز هم، در این مرحله، شما هنوز باید به آنها توضیح دهید که چه گزینه هایی دارند، و گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید نشان دهید زیرا کاربران شما در اینجا به دنبال گزینه هستند. بنابراین در اینجا شاید بتوانیم محتوایی مانند ویدیوهای توضیح دهنده یا راهنمای مقایسه را مشاهده کنیم. بنابراین، اصلاح‌کننده‌های کلیدواژه‌ای که تمایل دارید پیدا کنید، بهترین پایه برای پوست خشک هستند، یا بررسی دوربین‌های Canon در مقابل این، یا بررسی در مورد iPhone در مقابل iPad، همه این موارد.

ممکن است شروع به دیدن مقرون به صرفه کنید. بنابراین اکنون آنها می دانند که مشکلات چیست، ممکن است به دنبال بهترین گزینه مقرون به صرفه باشند. بنابراین آنها ممکن است یک مقایسه هزینه انجام دهند. بنابراین اینها نوع اصلاح‌کننده‌هایی هستند که می‌توانید آنها را ببینید و جستجو کنید و بدانید که، بسیار خوب، اینها همان چیزی است که ما نیاز داریم تا به نیت کاربران خود خدمت کنیم. ما به تجاری بودن آن رسیدیم زیرا آنها ممکن است به دنبال بررسی بیشتر در مورد محصولات و خدمات باشند.

به همین دلیل است که آنها به نوعی سعی در بررسی گزینه های خود دارند. بنابراین تجاری خواهد بود. اما هدف چیست؟ هدف می تواند این باشد که آنها می خواهند به سایت مناسب هدایت شوند. بنابراین هدف سایت‌ها فقط به این معنی است که آنها به دنبال آن سایت خاصی هستند که به آنها کمک کند، حدس می‌زنم تصمیم بگیرند، به آنها کمک کند تا به مرحله تصمیم‌گیری بروند.

اما نکته اصلی این است که شما می‌خواهید محتوایی را ایجاد کنید که به نوعی مطمئن شوید که هدف کاربر، آن پرسشی است که آنها به دنبال آن هستند. بنابراین خریدار ما، آنها گزینه هایی دارند. آنها به آن نگاه می کنند و بهترین راه حل را انتخاب کرده اند. بنابراین، البته، مرحله بعدی مرحله تصمیم گیری خواهد بود.

مرحله تصمیم گیری

بنابراین در مرحله تصمیم گیری، آنها می خواهند دوباره بهترین قیمت را پیدا کنند. من می دانم چه ارائه دهنده ای می خواهم. من می دانم که باید برای دریافت این یک راه حل به کجا مراجعه کنم. پس باز هم توضیح می دهید. شما هنوز هم می خواهید نشان دهید. اما چگونه می توانید در مرحله تصمیم گیری نشان دهید؟ این آسان است — سوالات متداول.

بنابراین ما صفحات سؤالات متداول داریم که به سؤالات کلیدی پاسخ می دهند. بنابراین آنها در سایت شما قرار می گیرند. آن‌ها می‌دانند که من می‌خواهم شما ارائه‌دهنده خدمات مشکل من باشید. بنابراین من به سوالات متداول نیاز دارم. من به مطالعات موردی نیاز دارم تا در مورد چیزهای دیگران مطالعه کنم. من نیاز به بررسی دارم من می خواهم محصولات را بررسی کنم.

من واقعاً می خواهم ببینم تجربیات مردم چیست. بنابراین برای اصلاح کننده‌های کلمه کلیدی، وقتی شروع به دیدن معاملات کردید، تعجب نکنید. وقتی مردم محصولاتی را که می خواهند پیدا کنند می دانند، کدهای تخفیف می خواهند. من همیشه وقتی می‌دانم می‌خواهم مانند ASOS خرید کنم، این کار را انجام می‌دهم، بنابراین می‌خواهم یک کد تخفیف ASOS پیدا کنم. بنابراین، من قبلاً تصمیم خود را گرفته ام.

بنابراین شما ممکن است تست را ببینید. ممکن است ببینید، اگر مشتری مبتنی بر خدمات هستید، اکنون رزرو کنید، بنابراین آنها می‌خواهند خدمات خاصی را با این سایت خاص رزرو کنند. این قصد معامله ای خواهد بود زیرا آنها به دنبال خرید، ثبت نام، رزرو سرویس، خرید یا دانلود چیزی هستند. بنابراین آنها در حال حاضر در مرحله ای هستند که این تصمیم نهایی آنهاست. من شما را انتخاب کردم، بنابراین قصد معامله وجود خواهد داشت.

سپس این را از نظر هدف، Do می نامیم. بنابراین آنها آماده هستند تا اقدامی انجام دهند. در تمام این مراحل، می‌توانید کاملاً فراخوان‌های مختلفی را وارد عمل کنید. بنابراین آگاهی را می توانید انجام دهید، اگر وبلاگی برای آگاهی است، بیشتر بخوانید، بیشتر کشف کنید. اینها دعوت به عمل هستند. در نظر بگیرید، هنوز هم بیشتر کاوش می شود زیرا شما آن راهنمای توضیح دهنده را دارید.

در اینجا، می تواند ثبت نام کند، اکنون بخرید. همه آن چیزها فراخوانی برای اقدام هستند که می توانید در مراحل مختلف نسبت دهید. بنابراین هنگامی که استراتژی خود را ایجاد می کنید، این یک راه بسیار واضح است تا به مشتریان خود بگویید یا به مدیران توضیح دهید که چگونه می خواهید همه این کلمات کلیدی را ترسیم کنید، آنها را در دسته بندی های مناسب قرار دهید و توضیح دهید. . فکر می‌کنم از این طریق شروع به ردیابی و درک بهتر رفتار مصرف‌کننده می‌کنید، زیرا اکنون می‌دانید که چرا مصرف‌کنندگان شما از کلمات کلیدی خاصی استفاده می‌کنند و دقیقاً در کجای سفر خریدار قرار دارند.

حتی اگر مجبور به حدس زدن شدید، طبقه بندی آن به این روش وضوح بسیار بیشتری را برای شما فراهم می کند. بنابراین اساساً چگونه کلمات کلیدی خود را با سفر خریدار ترسیم می کنید و سپس به قصد کاربر باز می گردید. بنابراین امیدوارم که این کمک کند و به شما ایده بهتری در مورد نحوه مرتب سازی انجام آن و نحوه بازی در مورد آن و ایجاد برگه اکسل و ایجاد استراتژی خود برای کمک به شما بدهد.

بنابراین از شما متشکرم و امیدوارم به زودی دوباره شما را در یک جمعه تخته سفید دیگر ببینیم.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

توسط wikiche