اختلال شدید در شبکه شاتل موبایل از روز اول مهرماه بوجود آمده و امروز 2 مهر به اوج خود رسیده است. علت این اختلال چیست و مدیرعامل شاتل موبایل چه واکنشی نشان داد؟

در پی وقوع اختلال شدید در شبکه شاتل موبایل ، این شرکت اعلام کرده به سرعت درحال پیگیری و رفع مشکل هستیم. ظاهراً برخی دارندگان سیم‌کارت‌های شاتل در برخی نقاط کشور گزارش داده‌اند که آنتن گوشی‌شان کاملاً قطع شده و نمی‌توانند ارتباطی برقرار کنند. این رویه به خصوص برای افردی که از سیمکارت شاتلی خود برای دسترسی به اینترنت و ردو بدل کردن اطلاعات استفاده می‌کنند، حائزاهمیت‌تر است و قطعی آنتن موجب از دسترس رفتن اطلاعات و ضربه اقتصادی به این افراد می‌شود. در ادامه با جزئیات خبر و واکنش مدیرعامل شاتل موبایل همراه تکراتو باشید.

راهنمای خرید تکراتو

اختلال شدید در شبکه شاتل موبایل 2 مهر 1403

شاتل موبایل در اطلاعیه‌ای کوتاه متن زیر را منتشر کرده است:

«شاتل موبایلی عزیز

به علت بروز اختلال فنی در شبکه شاتل موبایل، برخی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در برخی مناطق با اختلال در سرویس مواجه شده‌اند. همکاران ما در حال رفع مشکل پیش آمده هستند.

بایت وقوع این اختلال فنی پوزش می‌طلبیم».

اختلال شدید در شبکه شاتل موبایل 2 مهر 1403

واکنش مدیرعامل شاتل موبایل نسبت به بروز اختلال در آنتن‌دهی شاتل موبایل

آرش کریم‌بگی، مدیرعامل شاتل موبایل، در شبکه اجتماعی ایکس، متن زیر را منتشر کرده و بدین‌ صورت از کاربران شاتل موبال عذرخواهی کرده است:

«در پی بروز یک مشکل فنی، در هسته شبکه (Core Network) شاتل موبایل، متاسفانه برخی از مشترکین با اختلال در سیم‌کارت شاتل خود مواجه هستند، همکاران من در بخش فنی در حال پیگیری و تلاش برای رفع مشکل هستند.
بابت بروز این اختلال فنی از شما پوزش می‌طلبم و امیدواریم به‌زودی مشکل برطرف شود».

اختلال شدید در شبکه شاتل موبایل 2 مهر 1403

فی‌الحال تا لحظه نگارش این خبر، از رفع ایراد خبری بدست نیامده است. بدیهی‌ست که در صورت مرتفع شدن مشکل به شما اطلاع خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد اختلال و قطعی آنتن شاتل موبایل چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط wikiche.com