بروزرسانی‌ های جدید در Microsoft 365

این هفته، به بررسی آخرین تغییرات در نقشه راه Microsoft 365 می‌پردازیم. همانطور که می‌دانید، این سایت اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ های جدید برنامه‌ های بهره‌ وری مایکروسافت ارائه می‌دهد.

 

ویژگی‌ های جدید در Microsoft Teams:

  1. تقویم جدید (نوامبر 2024):

    1. تقویم جدید در Teams، قابلیت‌ های بهره‌ وری و نوآوری‌ های جدید مانند Microsoft Copilot را ترکیب می‌کند تا به کاربران کمک کند برنامه‌ های خود را بهتر مدیریت کنند، برای جلسات آماده شوند و حتی روزهای بهینه برای همکاری در محل کار را شناسایی کنند.
    2. این تقویم جدید در Teams، یک تقویم واحد است که در Outlook جدید برای ویندوز، Outlook در وب، Microsoft Places و اکنون Microsoft Teams کار می‌کند.
    3. با این بروزرسانی، کاربران در قسمت بالا سمت راست برنامه تقویم در Teams، یک دکمه “تقویم جدید” را مشاهده خواهند کرد.
    4. به طور پیش‌ فرض، این ویژگی جدید در Teams غیرفعال خواهد بود، اما کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی دکمه “تقویم جدید” آن را فعال کنند.

  2. کنترل جدید برای جلوگیری از کپی یا ارسال چت جلسه (نوامبر 2024):

    1. این ویژگی جدید برای مدیران جلسات در Teams در پلتفرم‌ های PC، iOS و Android در دسترس خواهد بود.
    2. مدیران جلسات با مجوزهای مناسب، می‌توانند یک کنترل جدید به نام “جلوگیری از کپی و ارسال چت جلسه، زیرنویس زنده و رونویسی” را در گزینه‌ های جلسه مشاهده کنند.
    3. وقتی این کنترل فعال شود، شرکت‌ کنندگان در جلسه نمی‌توانند چت جلسه، زیرنویس زنده، رونویسی زنده یا هر بینش ایجاد شده از خلاصه هوشمند جلسه را کپی کنند.

 

ویژگی‌ های جدید در Outlook:

  1. اولویت‌ بندی صندوق ورودی با Copilot (دسامبر 2024):

    1. Copilot ایمیل‌ های با اولویت بالا را در صندوق ورودی شما علامت‌ گذاری می‌کند و خلاصه‌ای کوتاه از اهمیت ایمیل در لیست پیام‌ ها و پنل خواندن ارائه می‌دهد.
    2. ایمیل‌ ها را می‌توان بر اساس اولویت Copilot مرتب و فیلتر کرد. در Web و Outlook جدید برای ویندوز، همچنین می‌توانید انتخاب کنید که Copilot ایمیل‌ های با اولویت پایین را نیز علامت‌ گذاری کند.

 

ویژگی‌ های جدید در OneNote:

  1. Copilot Chat در OneNote (ژانویه 2025):

    1. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا از Copilot برای ایجاد، ویرایش، خلاصه کردن و پاسخ دادن به یادداشت‌ها در OneNote استفاده کنند.

source

توسط wikiche.com