نسخه جهانی اوپو فایند ایکس 8 در پلتفرم صدور گواهی NBTC تایلند با شماره مدل CPH2651 ظاهر شد. به نظر می‌رسد که عرضه جهانی قریب‌الوقوع است.

انتظار می‌رود که برند اوپو از سری اوپو Find X8 خود با سه مدل اوپو فایند ایکس 8، اوپو فایند ایکس 8 پرو و اوپو فایند ایکس 8 پرو ماهواره‌ای در تاریخ 21 اکتبر در چین رونمایی کند. همان‌طور که می‌دانید، سری اوپو Find X7 به دلیل اختلافات حقوقی بین اوپو و نوکیا در مجوز پتنت در انحصار بازار چین باقی ماند. با این حال، در اوایل سال جاری، هر دو برند به یک توافقنامه بین‌المللی ثبت اختراع رسیدند که احتمال عرضه جهانی برای سری اوپو فایند X8 را بالا می‌برد. امروز نیز گوشی اوپو Find X8 در پایگاه داده و اطلاعات نهاد نظارتی NBTC تایلند ظاهر شده که نشان می‌دهد عرضه جهانی به وقوع خواهد پیوست.

راهنمای خرید تکراتو

گواهی NBTC نسخه جهانی اوپو فایند ایکس 8

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، گوشی اوپو فایند X8 امروز در مرجع صدور گواهی NBTC تایلند ظاهر شده است. این دستگاه قبلا در سایر پلتفرم‌های صدور گواهی مانند IMDA سنگاپور و TKDN اندونزی نیز مشاهده شده است. لیست‌های IMDA و TKDN چیز خاصی را درباره مشخصات این دستگاه فاش نکرده‌اند، با این حال، لیست NBTC تأیید می‌کند که شماره مدل نسخه جهانی اوپو فایند ایکس 8 برابر CPH2651 خواهد بود.

نسخه جهانی اوپو فایند ایکس 8

این گواهی نشان می‌دهد که نسخه جهانی Oppo Find X8 در همین سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، این اطلاعات با گزارش‌های پیشین مبنی بر عرضه سری ایکس 8 اوپو در سه ماهه اول سال 2025 میلادی، در تضاد است.

مشخصات اوپو فایند ایکس 8

گزارش‌ها نشان می‌دهند که اوپو فایند ایکس 8 دارای یک صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. در قسمت جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

در بخش سخت افزار، چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک به کار گرفته شده و با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 همراهی خواهد شد. منبع تغذیه به احتمال زیاد یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی خواهد بود. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی اوپو فایند ایکس 8 می‌توان به رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15، حسگر اثر انگشت اپتیکال روی نمایشگر، دکمه کنترل دوربین شبیه آیفون‌ها، قاب فلزی و استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه جهانی اوپو فایند ایکس 8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط wikiche.com