گزارش عجیبی منتشر شده که از انفجار گلکسی بادز FE در گوش یکی از کاربران ترکیه‌ای خبر می‌دهد. عجیب‌تر اینکه سامسونگ هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است.

انفجار گلکسی بادز FE در گوش یکی از کاربران سروصدای زیادی به راه انداخته است. به گزارش تجارت نیوز، انفجار هدفون بی‌سیم سامسونگ در گوش یکی از کاربران ترکیه‌ای، باعث شده شنوایی خود را به‌طور کامل از دست بدهد. آنطور که مشخص است پس از بروز این واقعه، فرد حادثه دیده به نمایندگی سامسونگ در این کشور مراجعه کرده‌ است.

راهنمای خرید تکراتو

انفجار گلکسی بادز FE کاربران را نگران کرده است

فرد حادثه‌دیده در توضیح این واقعه می‌گوید که امروز گلکسی بادز FE را به نامزد خود هدیه داده است؛ اما در اتفاقی عجیب گلکسی بادز FE در گوش نامزدش منفجر می‌شود. او می‌گوید پس از وقوع حادثه هدفون‌ها را به خدمات فنی سامسونگ در کشور ترکیه نشان داده است.

ناشنوایی کاربر پس از انفجار گلکسی بادز FE ؛ سامسونگ هنوز واکنشی نشان نداده است

از قرار معلوم نمایندگی سامسونگ هیچ پاسخ منطقی ارائه نداده و در جواب شکایت این کاربران تنها یک هدفون نو به آن هدیه داده است.

به‌هرحال باید منتظر ماند و دید غول فناوری کره‌ای چه واکنشی نسبت به این موضوع نشان می‌دهد. انفجار گلکسی بادز FE بسیاری از کاربران را نگران کرده است.

کاربران از سامسونگ می‌خواهند که دلیل این حادثه را پیدا کرده و از وقوع مجدد آن پیشگیری کند.

سامسونگ سال گذشته از گلکسی بادز FE خود در کنار محصولات دیگری مانند تبلت‌های گلکسی تب S9 FE و گلکسی S23 FE رونمایی کرد. مقرون به‌صرفه بودن هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ باعث شد بتوانند از بدو ورودشان نظر کربران زیادی را به خود جلب کنند.

وقوع چنین واقعه‌ای در یکی از محصولات محبوب سامسونگ قطعا حواشی زیادی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com