مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز 11 را برای اعضای برنامه اینسایدر ویندوز در کانال بتا منتشر کرده است. شماره ساخت این نسخه 22635.4225 است و تحت KB5043186 قرار می گیرد. این نسخه علاوه بر ویژگی های جدید دیگر، راهی برای پیکربندی کلید Copilot برای کیبوردها و لپ‌ تاپ‌ هایی که اخیراً به این کلید اضافه شده‌اند، ارائه می‌دهد.

 

تغییرات جدید در ویندوز 11 برای کاربران Beta

 

در اینجا تغییرات این نسخه آمده است:

تغییرات و بهبود هایی که به‌ تدریج در کانال بتا با فعالسازی کلید منتشر می‌شوند:

  1. فایل اکسپلورر اکنون می‌توانید محتوا را از منوی زمینه در فایل اکسپلورر و روی دسکتاپ با یک دستگاه اندرویدی به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این ویژگی، باید Phone Link را روی رایانه خود نصب و پیکربندی کنید.

  2. ورودی مشکلاتی که باعث می‌شد برخی اینسایدرها پانل ایموجی را در پرواز قبلی به درستی کار نکنند، برطرف شد (پس از انتخاب یک ایموجی بسته می‌شود و نمی‌توان دسته‌ ها را تغییر داد).

 

تغییرات و بهبود هایی که به‌ تدریج برای همه در کانال بتا منتشر می‌شوند:

  1. تنظیمات اکنون می‌توانید کلید Copilot را پیکربندی کنید. می‌توانید انتخاب کنید که کلید Copilot یک برنامه بسته‌ بندی شده و امضا شده MSIX را اجرا کند، که نشان می‌دهد این برنامه الزامات امنیتی و حریم خصوصی را برای حفظ امنیت مشتریان برآورده می‌کند. این کلید همچنان Copilot را در دستگاه‌ هایی که برنامه Copilot نصب شده است راه‌ اندازی می‌کند تا زمانی که مشتری یک تجربه متفاوت را انتخاب کند. این تنظیم را می‌توان از طریق Settings > Personalization > Text input یافت. اگر کیبورد متصل به رایانه شما کلید Copilot ندارد، تنظیم این تنظیم هیچ کاری انجام نخواهد داد.

  2. عمومی مشکلی که باعث می‌شد برخی اینسایدرها هنگام بستن Notepad در پرواز قبلی با یک bugcheck مواجه شوند، برطرف شد.

 

رفع اشکالات برای همه در کانال بتا:

  1. ویندوز اینستالر هنگام تعمیر یک برنامه، کنترل حساب کاربری (UAC) برای اعتبارنامه‌ های شما درخواست نمی‌کند. پس از نصب این بروزرسانی، UAC برای آنها درخواست خواهد کرد. به همین دلیل، باید اسکریپت‌ های خودکار خود را بروزرسانی کنید. مالکان برنامه باید نماد سپر را اضافه کنند. این نشان می‌دهد که این فرآیند نیاز به دسترسی کامل مدیر دارد. برای خاموش کردن درخواست UAC، مقدار رجیستری HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREPoliciesMicrosoftWindowsInstallerDisableLUAInRepair را روی 1 تنظیم کنید. تغییرات در این بروزرسانی ممکن است بر تعمیرات خودکار ویندوز اینستالر تأثیر بگذارد.
  2. هدف‌ گذاری سطح آیتم اولویت‌ های سیاست گروه (ILT) و کاربران و گروه‌ های محلی نمی‌توانید یک گروه را از دامنه هدف برای ILT انتخاب کنید. همچنین نمی‌توانید یک حساب را از کاربران و گروه‌ های محلی انتخاب کنید. جنگل ظاهر نمی‌شود. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که چندین جنگل را مستقر کنید و دامنه هدف دارای یک اعتماد یک طرفه با دامنه مدیر است. این مشکل بر محیط مدیریت دسترسی ممتاز (PAM)، جنگل‌ های سخت شده (HF) یا محیط مدیریت دسترسی ممتاز (ESAE) تأثیر می‌گذارد.
  3. مدیریت وظیفه هنگام تغییر از یک تم کنتراست بالا به یک تم معمولی، پاسخگو بودن آن متوقف می‌شود.

 

مشکلات شناخته شده:

  1. منوی شروع اگر روی یک حرف در لیست All apps منوی شروع کلیک یا ضربه بزنید، ممکن است لیست All apps خراب شود. اگر با این مشکل مواجه شدید، لطفاً برای رفع آن رایانه خود را ریبوت یا explorer.exe را مجدداً راه اندازی کنید.

source

توسط wikiche.com