سامسونگ قصد دارد یک به‌روزرسانی جدید برای حل مشکل دوربین گلکسی S23 اولترا منتشر کند. پس از انتشار One UI 6.1.1، برخی از کاربران گلکسی S23 اولترا از مشکل ثبت عکس‌های تار توسط دوربین این گوشی شکایت کردند.

طبق گزارش برخی دارندگان گلکسی S23 اولترا، وقتی عکس‌هایی با زوم بین 16x تا 19.9x ثبت می‌کنند، تصاویر به صورت تار گرفته می‌شود. این مشکلی است که نباید در گوشی پرچمداری مثل S23 اولتزا وجود داشته باشد. به همین خاطر، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را متوقف کرد و حالا روی آپدیت جدیدی کار می‌کند.

بعد از بروز مشکل دوربین در به‌روزرسانی One UI 6.1.1، یکی از مدیران فروم سامسونگ گفت که به‌روزرسانی دوربین جدیدی برای گلکسی S23 اولترا در حال آماده‌سای است. بلافاصله پس از این خبر، یک بیلد آزمایشی جدید روی سرور OTA سامسونگ مشاهده شد. شماره نسخه این بیلد آزمایشی S918BXXU6CXI1 است که S918 نشان‌دهنده گلکسی S23 اولترا، XI نشان‌دهنده ماه سپتامبر 2024 و عدد 1 نشان‌دهنده اولین بیلد آزمایشی است. انتظار می‌رود سامسونگ با این آپدیت جدید باگ‌های دوربین گلکسی S23 اولترا را برطرف کند.

حل مشکل دوربین گلکسی S23 اولترا

همچنین فردی با نام کاربری Alfatürk فاش کرده است که سامسونگ در حال آزمایش به‌روزرسانی جدید برای گلکسی S23 اولترا است. چند روز پس از اینکه این گوشی آپدیت One UI 6.1.1 را دریافت کرد، سامسونگ انتشار این به‌روزرسانی را متوقف شد. انتظار می‌رود سامسونگ به‌روزرسانی جدید را به زودی، احتمالاا ماه آینده، منتشر کند.

متاسفانه، سامسونگ تاریخ انتشار رسمی این به‌روزرسانی را اعلام نکرده است. اما اینکه بیلد آزمایشی آن فاش شده خبر خوبی است. گلکسی S23 اولترا در سال 2023 معرفی شد و یکی از بهترین گوشی‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 است. دوربین پشتی آن دارای رزولوشن 200 مگاپیکسل است و هرچند باگ مذکور باعث ناراحتی کاربران شده، سامسونگ به سرعت برای حل مشکل دوربین گلکسی S23 اولترا تلاش می‌کند.




source

توسط wikiche.com