عکس‌هایی از آنباکسینگ ردمی نوت 14 پرو پلاس منتشر شده که محتویات جعبه، عکس‌های واقعی و مشخصات کلیدی گوشی را فاش می‌کند.

ردمی تا دو روز آینده از گوشی‌های سری ردمی نوت 14 رونمایی خواهد کرد و هرچقدر که به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری منتشر می‌شوند. به‌تازگی نتیجه تست باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس منتشر شد که از برتری آن نسبت به سایر رقیبان همرده خبر می‌داد؛ و حالا، تصاویری واقعی از این گوشی به بیرون درز کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gizmochina، رسانه‌ای چینی به نام ITHome عکس‌های آنباکسینگ ردمی نوت 14 پرو پلاس را منتشر کرده که شامل جزئیاتی از این گوشی می‌شود؛ اما هنوز رسما تایید نشده‌اند.

آنباکسینگ ردمی نوت 14 پرو پلاس

در حال حاضر، این عکس‌ها از ITHome حذف شده‌اند؛ اما شانس این را داریم که از طریق منابع دیگر به آنها دسترسی داشته باشیم. در این عکس‌ها، ردمی نوت 14 پرو پلاس را در رنگ سبز Star Sand Green می‌بینیم. به نظر می‌رسد که شیائومی در طراحی کلی این گوشی از سری K الهام گرفته است.

پنل پشتی این گوشی دارای نوعی تکسچر براق است که زیر نور بیشتر به چشم می‌آید. این پنل با کورنینگ گوریلا گلس خمیده محافظت می‌شود که گفته شده دو برابر محکم‌تر از مدل‌های قبلی است.

آنباکسینگ ردمی نوت 14 پرو پلاس

طراحی جزیره دوربین مربعی است که دور آن را حلقه‌ای فلزی گرفته و روی لنزها با نوعی گلس پوشانده شده است. گوشی ردمی نوت 14 پرو پلاس به نمایشگر 6.67 اینچ 1.5K OLED مجهز شده که با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود. حاشیه‌ نمایشگر در قسمت پایینی نسبتا زیاد است؛ اما در لبه‌ها و قسمت بالایی حاشیه‌ها باریک هستند. دوربین سلفی هم در قسمت بالا و وسط نمایشگر تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد که پنل‌ها و فریم گوشی کمی خمیدگی دارند که می‌تواند خبر خوبی باشد. این طراحی کمک می‌کند که کاربر مدت زمان طولانی‌تری بدون احساس خستگی با گوشی کار کند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ردمی نوت 14 پرو پلاس به باتری 6200 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و با توان 90 وات شارژ می‌شود. این موبایل هوشمند در ابعاد 9.36×74.67×162.53 میلی‌متر ساخته شده و حدود 212 گرم وزن دارد.

در عکس‌های آنباکسینگ ردمی نوت 14 پرو پلاس به یک ویژگی مهم دیگر نیز اشاره شده. به نظر می‌رسد که این اسمارت‌فون به دوربین 50 مگاپیکسل با قابلیت OIS مجهز است. همچنین از دو اسپیکر، سنسور مادون قرمز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

علاوه‌براین، ردمی تایید کرده که نوت 14 پرو پلاس با استاندارد IP69 محافظت می‌شود. این گوشی به غیر از سبز، در رنگ‌های سفید و مشکی نیز عرضه خواهد بود. همچنین اشاره شده که گوشی رده‌بالای جدید ردمی به تراشه دایمنسیتی 7350 مجهز است.

در جعبه‌ی سفید رنگ این دستگاه، یک گوشی Redmi Note 14 Pro Plus، کیس محافظ سیلیکونی، ابزار سیم‌کارت، کابل شارژ و شارژر 90 وات قرار گرفته است. اما نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصاتی که تاکنون فاش شده، آیا ردمی نوت 14 پرو پلاس توانسته انتظارات شما را برآورده کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط wikiche.com