کمپانی ویوو گوشی جدیدی را به سری V40 خود اضافه کرد. ویوو V40e با برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ معرفی شده است. این تلفن هوشمند جانشین V30e محسوب می‌شود.

ویوو V40e از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است

این گوشی جدید ویوو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن FullHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر از محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی این تلفن هوشمند یک ماژول دوربین بزرگ کپسولی شکل دیده می‌شود. Vivo V40e ضخامت کمی داشته و به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است.

Vivo V40e

دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی جدید ویوو دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 مجهز شده و دوربین فوق‌عریض از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. فلاش حلقه‌ای LED Aura Light در قاب پشتی ویوو V40e وجود دارد که دمای رنگ آن قابل تنظیم است. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این گوشی دارای لرزشگیر های دیجیتال و اپتیکال (OIS و EIS) است. از دیگر ویژگی های جذاب این دستگاه می‌توان به قابلیت AI eraser و بهبود عکاسی پرتره با هوش مصنوعی اشاره کرد.

مطابق با گزارش Gizmochina، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo V40e را بر عهده دارد. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه به سیستم خنک‌کننده برای کاهش گرمای تولید شده، مجهز است. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. Vivo V40e به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد و موفق به دریافت سه به‌روزرسانی سیستم عامل خواهد شد.

قیمت و تاریخ عرضه Vivo V40e

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ویوو V40e با قیمت ۲۸,۹۹۹ روپیه (۳۴۵ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این تلفن هوشمند نیز با قیمت ۳۰,۹۹۹ روپیه (۳۷۰ دلار) قابل‌تهیه خواهد بود. هم‌اکنون پیش‌فروش این گوشی آغاز شده و از تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر ماه) نیز عرضه خواهد شد.

ویوو V40 پرو با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ویوو چیست؟

source

توسط wikiche.com