03 مهر 1403 ساعت 20:25

قیمت سه مدل از محصولات مدیران خودرو در بازار آزاد کمتر از کارخانه شده است. رکود بازار خودرو دلیل اصلی این کاهش قیمت است.

در شرایطی که اغلب خودروها در بازار با قیمتی فراتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شوند، شرکت مدیران خودرو با اتخاذ رویکردی هوشمندانه در عرضه محصولات خود و توجه به خواسته‌های مشتریان، توانسته جریان بازار را به نفع خود تغییر دهد. این شرکت با مدیریت دقیق عرضه خودروها و تنظیم قیمت‌ها، نه تنها به نیاز مشتریان پاسخ داده، بلکه موفق شده قیمت سه محصول خود را در بازار آزاد زیر قیمت کارخانه نگه دارد و به این ترتیب بازار را تحت کنترل خود قرار دهد.

کاهش قیمت ۱۵ میلیونی X۵۵ پرو مدیران خودرو

قیمت شاسی بلند X۵۵ پرو در بازار امروز با کاهش ۱۵ میلیون تومانی مواجه شده است. این خودرو در حال حاضر با قیمت یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این در حالی است که قیمت کارخانه‌ای این خودرو یک میلیارد و ۴۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

آریزو ۵ اسپرت، خودرویی دیگر از مدیران خودرو است که در بازار با قیمتی کمتر از قیمت کارخانه معامله می‌شود. برای خرید این خودرو، دو گزینه پیش روی شماست: خرید از نمایندگی با قیمت یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان یا خرید از بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان. با توجه به این تفاوت قیمت، خرید از بازار آزاد می‌تواند انتخاب اقتصادی‌تری باشد.

قیمت کارخانه‌ای ام وی ام X33 کراس اتوماتیک نیز با نوساناتی همراه بوده است. در حال حاظر برای خرید این خودرو از بازار آزاد باید یک میلیارد و ۱۸ میلیون تومان هزینه کنید. اما قیمت کارخانه‌ای این خودرو یک میلیارد و ۵۶ میلیون و ۷۰۰هزار تومان تعیین شده است.

در گجت نیوز بخوانید: تجربه رانندگی لوکس با امکانات VIP تیگو 8 پرو مکس آی‌ای چری اومودا C5 ، نسل جدید فونیکس FX مدیران خودرو در راه است شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو در شهریور ۱۴۰۳

source

توسط wikiche.com