گوگل ابزارهای جدید ویرایش ویدئو با هوش مصنوعی را به Google Photos اضافه کرده است. این شرکت همچنین در حال تغییر رابط کاربری این اپلیکیشن است تا ابزارهای ویرایش ویدئو قابل مشاهده‌تر و دسترس‌پذیرتر باشند.

گوگل در حال ارائه ابزارهای جدید ویرایش ویدئو با هوش مصنوعی برای اپلیکیشن Google Photos است. از جمله قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که به منظور آسان‌تر کردن ویرایش ویدئو طراحی شده‌اند.

در به‌روزرسانی جدید Google Photos، ابزارهای ویرایش ویدئوی محبوب برای دسترسی آسان‌تر در جلو و مرکز قرار گرفته‌اند. دکمه‌های کوچک و بدون برچسب Mute، Enhance و Stabilize اکنون با دکمه‌های بزرگتری جایگزین شده‌اند. گوگل همچنین ابزارهای جدیدی را به این مجموعه اضافه کرده که شامل موارد زیر می‌شود:

  • ابزار به‌روزشده Trim: گوگل ابزار برش را بهبود داده و برش دقیق ویدئوها را با کنترل‌های بهبودیافته آسان‌تر کرده است.
  • Auto Enhance: حالا با یک ضربه می‌توانید رنگ‌ها را بهتر کنبد و ویدئوهای خود را برای ظاهری زیباتر بهبود ببخشید.
  • ابزار جدید Speed Tool: گوگل می‌گوید که این ابزار جدید به شما اجازه می‌دهد تا افکت‌های اسلوموشن فوق‌العاده ایجاد کنید یا حرکت را در ویدیوها سرعت ببخشید.

گوگل علاوه بر این ابزارها، پیش‌تنظیم‌های ویدئویی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای اندروید و iOS ارائه کرده است. این تنظیمات برای برش دادن خودکار ویدئوها، تنظیم نور، کنترل سرعت پخش و اعمال افکت‌هایی مانند ردیابی حرکت داینامیک، زوم کردن روی حرکت اصلی و اسلوموشن طراحی شده‌اند.

گوگل همچنان به ادغام هوش مصنوعی در Google Photos ادامه می‌دهد. بدین ترتیب ویرایش عکس و ویدئو را برای همه کاربران آسان‌تر و در دسترس‌پذیرتر می‌کند.

بنابراین اپلیکیشن Google Photos خود را حتما چک کنید. تا این به‌روزرسانی‌ها و ابزارهای جدید ویرایش ویدئو با هوش مصنوعی را که به تدریج برای اندروید و iOS منتشر می‌شوند از دست ندهید.

منبع

androidauthority



source

توسط wikiche.com