گلکسی A16 فایوجی و فورجی دو گواهی ضروری دیگر را پیش از رونمایی رسمی دریافت کردند. این دو گوشی به‌تازگی در پلتفرم‌های FCC و TUV Rheinland دیده شده و برخی جزئیات آنها فاش شده است.

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی میان رده گلکسی آ 16 آماده می‌کند. اگر اخبار گذشته را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که تاکنون اطلاعاتی درباره تراشه این گوشی منتشر شده است. همچنین، برخی گزارش‌ها به پشتیبانی سیستم‌عامل تا 7 سال اشاره کرده‌اند. و حالا، در دو پلتفرم دیگر نیز نام این گوشی دیده می‌شود که از راه‌اندازی رسمی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گلکسی A16 فایوجی و فورجی در FCC

به گزارش 91mobiles، مدل‌های 4G و 5G گوشی گلکسی آ16 در سایت تاییدیه آمریکایی FCC دیده شدند. گلکسی A16 4G در صفحه اطلاعات وضعیت سایت FCC با شماره آیدی A3LSMA165M ظاهر شده و از وای فای، بلوتوث، NFC، جی‌پی‌اس و 4G LTE برخوردار است. این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-A165M/DS شناسایی می‌شود و از شارژر EP-TA800 و کابل شارژ EP-DN980 پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A16 فایوجی و فورجی گواهی FCC را دریافت کردند

شماره آیدی گوشی گلکسی A16 5G در این پلتفرم، A3LSMA166M است و نشان می‌دهد که نسخه فایوجی از وای فای، بلوتوث، شبکه 4G و 5G و همچنین NFC پشتیبانی می‌کند. شماره مدل شارژر و کابل این گوشی نیز به ترتیب EP-TA800 و EP-DN980 است. FCC همچنین طرحی از این گوشی را به اشتراک گذاشته که از وجود سه لنز دوربین در پنل پشتی خبر می‌دهد. با توجه به این عکس می‌توان گفت رندرهایی که پیش از این منتشر شده بودند، تا حدودی درست هستند.

گلکسی A16 فایوجی و فورجی گواهی FCC را دریافت کردند

 جزئیات فاش شده از گلکسی A16 فایوجی و فورجی در TUV Rheinland

همانطور که گفتیم، مدل‌های فایوجی و فورجی در TUV Rheinland نیز دیده شده‌اند. این پلتفرم نشان می‌دهد که مدل فایوجی به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود. همچنین مشخص شده که هر دو مدل از توان شارژ 18 وات (9 ولت و 2.77 آمپر) پشتیبانی می‌کند.

 جزئیات فاش شده از گلکسی A16 فایوجی و فورجی در TUV Rheinland

پیش از این در گزارش‌هایی آمده بود که گلکسی آ 16 فایوجی احتمالا به تراشه اگزینوس 1330 مجهز می‌شود. همچنین، گفته می‌شود که مدل 4G از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6300 برخوردار خواهد شد. اما بهترین خبری که تا به حال منتشر شده، پشتیبانی نرم‌افزاری 7 ساله است.

برخی اخبار از رنگبندی یکسان مدل‌های فایوجی و فورجی خبر می‌دهند. این احتمال وجود دارد که هر دو گوشی‌ در رنگ‌های مشکی، خاکستری و سبز عرضه شوند. علاوه‌براین، احتمالا اندروید 14 و One UI 6.1 را به‌طور پیش‌فرض اجرا می‌کنند.

source

توسط wikiche.com