مایکروسافت به کاربران توصیه می کند که در صورت مواجه شدن با مشکلات پس از نصب بروزرسانی، از طریق برنامه Feedback Hub گزارش دهند.

اوایل این هفته، مایکروسافت بروزرسانی غیر امنیتی KB5043145 (C-release) را برای ویندوز 11 23H2 و 24H2 منتشر کرد. هیاهو پیرامون این انتشار، حول احتمال عرضه بروزرسانی ویژگی 2024 به عنوان یک پیش‌ نمایش با این بروزرسانی بود.

 

مشکلات جدی در بروزرسانی جدید ویندوز 11

 

با این حال، این اتفاق نیفتاد و کاربران باید خوشحال باشند که مایکروسافت تصمیم گرفت این کار را نکند، صرف نظر از اینکه آیا واقعاً قصد انتشار ویندوز 11 24H2 به عنوان نسخه C-release سپتامبر را داشت یا نه. این به این دلیل است که این شرکت تأیید کرده است که KB5043145 باعث ایجاد مشکلات عمده در چندین سیستم شده است، از دستگاه‌ هایی که دائماً ریبوت می‌شوند تا صفحه‌ های آبی یا سبز مرگ (BSOD / GSOD) یا بوت شدن در بازیابی BitLocker از طریق ابزار تعمیر خودکار ویندوز.

 

مایکروسافت می‌نویسد:

مایکروسافت گزارش‌ هایی از برخی مشتریان در مورد دستگاه‌ هایی دریافت کرده است که پس از تلاش برای نصب بروزرسانی غیر امنیتی سپتامبر 2024 ویندوز (KB5043145)، چندین بار ریبوت می‌شوند یا با صفحه‌ های آبی یا سبز غیر پاسخگو می‌شوند.

طبق گزارش‌ ها، برخی دستگاه‌ ها پس از تلاش‌ های مکرر برای ریبوت، به‌ طور خودکار ابزار تعمیر خودکار را باز می‌کنند. این ابزار سعی می‌کند مشکلات رایج را که ممکن است از بوت شدن صحیح دستگاه شما جلوگیری کند، تشخیص و حل کند. در برخی موارد، بازیابی BitLocker نیز می‌تواند فعال شود.

 

پلتفرم‌ های تحت تأثیر:

کلاینت: ویندوز 11، نسخه 23H2، ویندوز 11، نسخه 22H2 سرور: هیچ کدام

گام‌ های بعدی: ما در حال بررسی این مشکل هستیم. ما زمانی که اطلاعات بیشتری در دسترس باشد، بروزرسانی ارائه خواهیم کرد.

اگر به یاد دارید، مشکلات مشابه مربوط به ریبوت‌ های مکرر و بوت شدن بازیابی BitLocker به ترتیب در ماه‌ های ژوئن و جولای امسال ظاهر شده بود و اکنون به نظر می‌رسد که این آخرین مشکل این دو را در یک مشکل ترکیب کرده و برای کاربران آسیب دیده مشکل دوگانه ایجاد کرده است.

مایکروسافت از این کاربران خواسته است که یک مشکل را در Feedback Hub مطرح کنند. این شرکت به وضوح سعی دارد هنوز مشکل را درک کند و بنابراین به دنبال جمع‌ آوری جزئیات بیشتر است، همانطور که می‌گوید:

اگر با این مشکل مواجه شده‌اید، لطفاً از Feedback Hub برای ارسال گزارش و ارائه جزئیات بیشتر استفاده کنید. این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا تحقیقات خود را تسریع کنیم. برای یادگیری نحوه استفاده از Feedback Hub، به ارسال بازخورد به مایکروسافت با برنامه Feedback Hub مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید از Feedback Hub بازدید کرده و «KB5043145» را جستجو کنید تا برخی از پست‌ هایی را که مشکل شما را نشان می‌دهند، رأی مثبت دهید.

source

توسط wikiche.com