ویوو به‌تازگی نسخه جدیدی از رابط کاربری مخصوص گوشی‌های هوشمند خود با نام Funtouch OS 15 را معرفی کرده است. این به‌روزرسانی که بر اساس آخرین نسخه از اندروید 15 ساخته شده است، نوید روانی بی‌نظیر، مجموعه‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی جدید و ویژگی‌های بهینه‌شده متمرکز بر عکاسی، بازی و بهره‌وری را می‌دهد.

آپدیت Funtouch OS 15 ویوو

ویوو اعلام می‌کند: «Funtouch OS 15 به‌طور یکپارچه کاربران را به دنیای دیجیتال متصل می‌کند و کارایی را در زندگی روزمره افزایش می‌دهد.»

آپدیت Funtouch OS 15 برای بالا بردن روانی کلی و پاسخگویی دستگاه اندرویدی شما طراحی شده است. با پیاده‌سازی مدل زمان‌بندی ویوو، این نسخه وظایف پیش‌زمینه را اولویت‌بندی می‌کند که منجر به 15 درصد زمان سریع‌تر در اجرای برنامه‌ها می‌شود.

برای افزایش عملکرد، فناوری تقویت حافظه از یک الگوریتم فشرده‌سازی zRAM بهینه استفاده می‌کند که منجر به افزایش 40 درصدی سرعت فشرده‌سازی می‌شود. این، همراه با کاهش مصرف حافظه GPU برای برنامه‌های پس‌زمینه، امکان اجرای مولتی‌تسکینگ روان‌تر را فراهم می‌کند.

Origin Animation ویوو نیز یک تجربه کاربری طبیعی‌تر و شهودی را ارائه کرده، Lightning-Speed ​​Engine اجرای سریع‌تر برنامه‌ها را تضمین می‌کند، درحالی‌که Aqua Dynamic Effect لمس بصری دلپذیری را به تعاملات سیستم اضافه می‌کند.

بهبودهای ارگونومیکی نیز انجام شده است، با بیش از 700 سناریو لمسی بهینه‌شده برای تجربه‌ای روان‌تر و راحت‌تر. بااین‌حال ویوو اعلام می‌کند که این ویژگی‌ها ممکن است در همه مدل‌ها موجود نباشد و عملکرد واقعی ممکن است با توجه به مدل دستگاه متفاوت باشد.

آپدیت Funtouch OS 15 ویوو

آپدیت Funtouch OS 15 ویوو

آپدیت Funtouch OS 15 یک رابط کاربری قابل تنظیم ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد سبک منحصربه‌فرد خود را بیان کنید. با بیش از 3800 عنصر بازطراحی‌شده، ازجمله رنگ‌های جدید، فونت‌ها، آیکون‌ها و تصاویر، می‌توانید ظاهری تمیز و مینیمالیستی ایجاد کنید.

دستگاه خود را حتی بیشتر با 9 تم کلی سیستمی و انواع والپیپرهای Static ،Immersive و Video شخصی‌سازی کنید. از میان چهار انیمیشن جدید تشخیص اثرانگشت انتخاب کنید، سبک‌های آیکون برنامه‌ها را سفارشی کنید و شکل و اندازه آیکون‌ها را برای ایجاد یک تجربه شخصی‌سازی‌شده تنظیم کنید.

به‌روزرسانی Funtouch OS 15 طوری طراحی شده است که تجربه گوشی هوشمند شما را خلاقانه‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و کارآمدتر کند.

ویژگی AI Image Lab از هوش مصنوعی برای بهبود خودکار کیفیت عکس و حذف سایه‌ها از اسناد استفاده می‌کند. برای گیمرهای موبایل، حالت Ultra Game یک نوار کناری مناسب با ابزارهای عملکرد، تنظیمات بازی و ویژگی پنجره کوچک بازی برای دسترسی سریع به برنامه‌های اجتماعی بدون ایجاد وقفه در بازی ارائه می‌کند.

برای افزایش بهره‌وری، Link to Windows همکاری بین دستگاه‌های ویوو و رایانه شخصی شما را افزایش می‌دهد. محتوا را همگام‌سازی کنید، اشتراک‌گذاری فایل را مدیریت کنید، عکس‌های اخیر را در دستگاه‌ها مشاهده کنید و موارد دیگر. S-Capture اکنون به شما امکان می‌دهد ضبط‌های صفحه را حاشیه‌نویسی کنید، از چندین آهنگ صوتی استفاده کنید و صدای میکروفون و ضبط صدای سیستم را کنترل کنید.

زمان انتشار و لیست دستگاه‌های واجد شرایط

iQOO

برند iQOO تأیید کرده است که iQOO 12 اولین گوشی هوشمندی است که پس از انتشار پیش‌نمایش در ماه گذشته، به‌روزرسانی پایدار Funtouch OS 15 را دریافت می‌کند. نیپون ماریا، مدیرعامل iQOO هند، تأیید کرده است که جدول زمانی برای سایر دستگاه‌ها به‌زودی منتشر خواهد شد.

این شرکت همچنین فهرست کامل دستگاه‌های خود را که به‌روزرسانی بتا را در هند دریافت می‌کنند، به‌همراه جدول زمانی که از اواسط اکتبر 2024 شروع می‌شود و تا می 2025 ادامه می‌یابد، منتشر کرده است.

vivo

ویوو لیست کاملی از دستگاه‌های خود که به‌روزرسانی بتا را در هند دریافت می‌کنند، به‌همراه جدول زمانی که با سری X Fold3 Pro و X100 از اواسط اکتبر شروع می‌شود، منتشر کرده است که تا ژوئن 2025 ادامه می‌یابد.

ویوو بیان می‌کند که این به‌روزرسانی به‌صورت دسته‌ای منتشر می‌شود و نسخه پایدار در یک دوره زمانی خاص در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره ویوو Funtouch OS 15 چیست؟

source

توسط wikiche.com