سال گذشته، موتورولا اولین گوشی تینک فون (ThinkPhone) خود را با تمرکز بر مصرف‌کنندگان تجاری معرفی کرد و اکنون با تینک فون ۲۵ این سری را ادامه می‌دهد. این گوشی جدید با طراحی مشابه و مخصوص کسب‌وکارها عرضه می‌شود اما با مشخصات به‌روز شده که شباهت زیادی به موتورولا اج ۵۰ نئو دارد.

گوشی تینک فون ۲۵ یکپارچگی عمیق با رایانه‌های لنوو و تبلت‌های موتورولا از جمله همگام‌سازی خودکار، استفاده از صفحه‌ کلید و ماوس مشترک، اعلان‌های متمرکز و امکان استفاده از دوربین اصلی گوشی به عنوان وب‌کم را ارائه می‌دهد. موتورولا برای مشتریان B2B مدیریت دستگاه Moto Device Manager را ارائه می‌کند که به واحدهای IT امکان مدیریت دستگاه‌های از راه دور را می‌دهد.

گوشی تجاری تینک فون ۲۵ موتورولا معرفی شد - تکفارس 

موتورولا همچنین وعده ۵ سال به‌روزرسانی سیستم‌ عامل اندروید و آپدیت‌های امنیتی تا سال ۲۰۲۹ را داده است. قابلیت‌های امنیتی شامل تشخیص بدافزارها و حملات فیشینگ و همچنین افزایش امنیت وای‌فای می‌شود.

تینک فون ۲۵ در یک رنگ مشکی کربنی عرضه می‌شود که دارای بدنه‌ای از جنس فیبر آرامید، فریم پلاستیکی، با استاندارد IP-68 و گواهی MIL-STD 810H می‌باشد.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۳۶ اینچی pOLED با رزولوشن ۱۲۲۰p، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس ۷i است. تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰ در قلب این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه شده است.

در پشت دستگاه، سه دوربین قرار دارد؛ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور LYTIA 700C سونی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) در کنار یک لنز تله‌ فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک لنز فوق‌ عریض ۱۳ مگاپیکسلی. باتری این گوشی ۴۳۱۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی ۶۸ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی تجاری تینک فون ۲۵ موتورولا معرفی شد - تکفارس 

تینک فون ۲۵ موتورولا با قیمت ۵۵۴ دلار از ماه نوامبر در دسترس خواهد بود.

source

توسط wikiche.com